En hundring är inte mycket.. då tar jag de snyggaste..Beslutsångest igen. Kollade bänkskivorna hos Ikea och det är två som ryms i budgeten. Men det skiljer över en hundralapp mellan den snygga skivan och den billiga skivan. Snygg eller budget?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En hundring är inte mycket.. då tar jag de snyggaste..Beslutsångest igen. Kollade bänkskivorna hos Ikea och det är två som ryms i budgeten. Men det skiljer över en hundralapp mellan den snygga skivan och den billiga skivan. Snygg eller budget?
Jag har bott där några gånger, och har alltid varit nöjd, men man får ju lite vad man betalar för där. Typ rum utan fönster och en inte så spännande frukost. Men rent, skön säng, och varmt i rummet(var på vintern), så nöjd ändå.Mosebacke Hostel i Stockholm.
Snålheten bedrog visheten förra helgen, jag borde ha bokat ett känt alternativ istället för ett okänt som låg bättre geografiskt. Har avverkat uppåt 1000 hotellnätter och rummet på Mosebacke Hostel var nog faktiskt i den sämsta percentilen.
Rum utan fönster låter klaustrofobiskt !Jag har bott där några gånger, och har alltid varit nöjd, men man får ju lite vad man betalar för där. Typ rum utan fönster och en inte så spännande frukost. Men rent, skön säng, och varmt i rummet(var på vintern), så nöjd ändå.
Rum utan fönster låter klaustrofobiskt !
Rum utan fönster låter klaustrofobiskt !
Jag skulle känna mig som om jag var instängd i en garderob...Jag bodde på ett Scandic Hotell i Stockholm där rummet inte hade fönster. Jag valde det för att utan fönster blir det mindre ljud från gatan utanför, helt mörkt på natten (jag älskar att ha det helt mörkt när jag sover) och dessutom var jag inte i Stockholm för att stanna på hotellrummet. Sen att det var billigare var en också en fördel. Jag sov hur gott som helst!
Jag skulle känna mig som om jag var instängd i en garderob...
Jo, jag förstår att du inte tycker det, men jag skulle känna mig jättemärklig i ett rum utan fönster...Det kändes inte alls så. Det såg ut som vilket standardhotellrum som helst, förutom att det inte hade nåt fönster.
Det brukar oftast sitta draperier/gardiner på en vägg för att skapa illusionen av ett fördraget fönster.Jo, jag förstår att du inte tycker det, men jag skulle känna mig jättemärklig i ett rum utan fönster...
Det brukar oftast sitta draperier/gardiner på en vägg för att skapa illusionen av ett fördraget fönster.
Njae, jag fick inte vad jag betalade för. Enkelt rum utan fönster - inga problem, och faktiskt riktigt okej frukost.Jag har bott där några gånger, och har alltid varit nöjd, men man får ju lite vad man betalar för där. Typ rum utan fönster och en inte så spännande frukost. Men rent, skön säng, och varmt i rummet(var på vintern), så nöjd ändå.
Hah, inte som svåger som i all hast bokade en övernattning hos frälsis i huudstaden. Kvinnan visade i honom på rummet och utbrister glatt -titta så fint det blir när man bäddar rent.Jag har bott där några gånger, och har alltid varit nöjd, men man får ju lite vad man betalar för där. Typ rum utan fönster och en inte så spännande frukost. Men rent, skön säng, och varmt i rummet(var på vintern), så nöjd ändå.
Tja Medis har rum under mark....Rum utan fönster låter klaustrofobiskt !
Gör en reklamation!Njae, jag fick inte vad jag betalade för. Enkelt rum utan fönster - inga problem, och faktiskt riktigt okej frukost.
MEN rummet var förmodligen en ombyggd toalett, direkt i anslutning till den ganska ekande gamla biograffoajen, med en påtagligt otät dörr och ventilationsöppningar direkt ut mot foajen. Varenda halvpackad och högröstad gäst som rumlade in mellan midnatt och 04 lät alltså som om de stod inuti mitt rum. Dessutom finns ett rejält ventilationsaggregat på andra sidan om rummets tunna vägg och låter högt, vi snackar inte om ljud som från en AC eller ett kylskåp utan som att ha en dammsugare(!) igång konstant på rummet. Nästa gång du bor där så kolla in rum 44, precis vid trappan upp till självhushållningsköket.
Medis?Tja Medis har rum under mark....
Jag samlade ihop ganska mycket porslin när jag separerade. Kastade en sak i taget på tippen och skrek saker som "ditt otrogna svin" när det gick i tusen bitar.Vad som helst egentligen! Är så himla arg