Förstöra vadAtt det inte finns 24/7 lättillgängliga ställen där man förstör saker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstöra vadAtt det inte finns 24/7 lättillgängliga ställen där man förstör saker
Vad som helst egentligen! Är så himla argFörstöra vad
Vad som helst egentligen! Är så himla arg
Jag såg delar och jag har läst om det
Och jag tycker reportrar ska ifrågasätta saker alla sorts saker oavsett om det går bra eller dåligt
Jag tycker inte en förbundskapten ska fråga vem reportern representerar och svara Åh fan när han svarar Sverige
Man kan säga att man inte vill ha såna produkter i håret, brukar jag göra. Förut fick jag också gå hem och tvätta håret efter frisörbesök.Jag var till frisören. Det var inte en dag för tidigt och jag såg fram emot att bli klippt. Jag har haft samma frisör i flera år. Men nu efteråt så känner jag mig bara så otroligt missnöjd. Jag har aldrig varit fulare. Dessutom fick jag äcklig mousse och äcklig vax i håret. Får åka hem och tvätta ur skiten och sen gå med mössa tills luggen växt ut.
Han brukar fråga och då säger jag att jag helst inte vill ha sånt. Men nu frågade han inte och jag hade inte mål i mun. Han tyckte antagligen att det måste i sånt i håret med tanke på hur han klippte.Man kan säga att man inte vill ha såna produkter i håret, brukar jag göra. Förut fick jag också gå hem och tvätta håret efter frisörbesök.
Det hade stört mig fruktansvärt mycket...Att min smörgåstårta är slut
Hade det inte varit så himla välbelyst här hade jag svandykt ner i snön och rullat runt. Helt seriös!
Vill du låna en slägga
Krossa sten kan vara tillfredsställande
Efter påskSnö. Så fruktansvärt jävla less på snö. I morse kom kidsen 2 h sent till skolan pga "snökaos". Minst 2 av områdets akoltaxibilar körde fast här pga dikena var igensnöade och vägarna inte plogats. Jag hade snorhal plogad väg eller igensnöad väg att välja på när jag skulle gå till stallet. Tungtrampat och blött! När kommer sommaren?!
På jobbet idag såg vi ett webbinarium där en av personerna började varje mening med ett långt ”eeeeeh”. VARJE meningJag har sett mig själv som en relativt retorisk person men sitter just nu och klipper ett webbinarium som jag höll och hör mig själv säga "ehm" mellan var och varannan mening
På jobbet idag såg vi ett webbinarium där en av personerna började varje mening med ett långt ”eeeeeh”. VARJE mening
Jo så är det säkerligen. Det var tacksamt att han bara pratade i några få minuterSjukt plågsamt! Jag tror dock att nervositet kan öka mängden av sådana utfyllnadsljud, man försöker spara sig någon sekund att tänka. Men det är bra att höra sig själv inspelad eftersom det oftast framkommer först då.
Jag är hopplös med sånt men jag är medveten om det så jag försöker tänka mig förSjukt plågsamt! Jag tror dock att nervositet kan öka mängden av sådana utfyllnadsljud, man försöker spara sig någon sekund att tänka. Men det är bra att höra sig själv inspelad eftersom det oftast framkommer först då.
Ja det är ju faktiskt det rätta svenska ordet
Småbarn använder jag betydligt mer
Eller ooongar
MinionerJag kör på miniorer eller minimedborgare