Ja det är ju faktiskt det rätta svenska ordetSäger ungen jag
Småbarn använder jag betydligt mer
Eller ooongar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är ju faktiskt det rätta svenska ordetSäger ungen jag
VarförStör mig på att Janne ska behöva be om ursäkt men Bojan ska inte göra det.
Det är han som borde be om en ursäkt!
Har du sett intervjun?Varför
Jag såg Janne Andersson bete sig som en grinig unge och storma utHar du sett intervjun?
Men du hörde inte Bojan?Jag såg Janne Andersson bete sig som en grinig unge och storma ut
Ok jag säger nog bäbis jag...Barn eller unge, alternativt spädbarn/småbarn tror jag. Bäbis/bebis använder man väl mest när man pratar med andra barn? Jag vet inte riktigt, det är ingenting som kommer upp särskilt ofta i samtal.
Håller med... Bojan var inte så trevlig... vadå stå och tjafsa när man har vunnit dessutom... är glad att jag inte är förbundskapten..Men du hörde inte Bojan?
Jag såg delar och jag har läst om detMen du hörde inte Bojan?
Jag tycker att du ska lyssna.Jag såg delar och jag har läst om det
Och jag tycker reportrar ska ifrågasätta saker alla sorts saker oavsett om det går bra eller dåligt
Jag tycker inte en förbundskapten ska fråga vem reportern representerar och svara Åh fan när han svarar Sverige
Jag tyckte att det stod TÅRTAN...När man måste defrosta tårna i duschen
Haha jag också!Jag tyckte att det stod TÅRTAN...
Nu har jag lyssnat och jag anser Janne Andersson betedde sig som en grinig hånfull ungeJag tycker att du ska lyssna.
Ok. Men du tycker att Bojan uppförde sig bra?Nu har jag lyssnat och jag anser Janne Andersson betedde sig som en grinig hånfull unge
Jag tycker inte han gör något felOk. Men du tycker att Bojan uppförde sig bra?
Ok då tycker vi olika. Jag tycker att han beter sig grisigt och provocerande.Jag tycker inte han gör något fel
Han är kritisk ja men jag tycker vi behöver kritiska reportrar