Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att paket som man väntar på aldrig kan ankomma samtidigt! Igår kom ett paket som jag hämtade, hoppades att ett annat skulle hinna anlända till ombudet också. Men nej, det kommer idag istället och då tänkte jag "aja, då kan jag ta det tillsammans när jag hämtar paket 3 som ska komma då också". SÅ STÅR DET NU ATT DET SKA ANKOMMA TYP IKVÄLL ISTÄLLET DÅ JAG REDAN KÖRT FÖRBI OCH HEM. Så det blir tre dagar i rad med att behöva hämta helt separat istället...
 
Jag är jättefascinerad av det där. Tycker han själv att det har något nyhetsvärde liksom?

Det verkar inte som om boken egentligen handlar så mycket om just avsaknaden av sex faktiskt, så titeln är väl satt i sensationssyfte. Tydligen började han städa istället för att ligga och en bok om städning låter (för mig!) ännu tråkigare än en bok om att inte ligga. Något måste den ju ha antar jag eftersom Bonniers ger ut den, men baksidestexten får mig att gäspa.

En guldmunk är en man som inte haft sex på ett år. Carl får lära sig ordet när han skiljer sig. Snart beskriver det honom själv. Medan vännerna försöker para ihop honom med olika tjejkompisar stannar Carl hellre hemma och städar. Han läser allt han kommer över om livskriser, viker plastpåsar och märker upp lådor med etiketter till sent in på nätterna.

Han var i alla fall med i Morgonpasset i P3 idag om någon är sugen på att höra honom prata om den själv. Jag lyssnade på podden nu i eftermiddags men jobbade samtidigt så hörde absolut inte vartenda ord.
 
Stör mig på att jag inte kände efter nog ordentligt i fickorna på de kläderna jag lade i tvättmaskinen.
Alla kläder jag sedan tog ut efter tvätten borde ha varit svarta. I stället hade de ett tunt lager av grått ludd överallt, även på insidan....:banghead:
Troligen missade jag i mitt letande någon bit av en pappersnäsduk längst in i någon ficka.
Bara att köra ett varv till i maskinen
Åh, det är så irriterande!!
 
Det verkar inte som om boken egentligen handlar så mycket om just avsaknaden av sex faktiskt, så titeln är väl satt i sensationssyfte. Tydligen började han städa istället för att ligga och en bok om städning låter (för mig!) ännu tråkigare än en bok om att inte ligga. Något måste den ju ha antar jag eftersom Bonniers ger ut den, men baksidestexten får mig att gäspa.



Han var i alla fall med i Morgonpasset i P3 idag om någon är sugen på att höra honom prata om den själv. Jag lyssnade på podden nu i eftermiddags men jobbade samtidigt så hörde absolut inte vartenda ord.
Lyssnade också på honom i morgonkaffet imorse. Blev rätt förvånad över att han tyckte det var en grej. Hade önskat att Linnea var med och intervjuade, hade nog blivit bättre då.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 174
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 978
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 674
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 318
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp