Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är jättefascinerad av det där. Tycker han själv att det har något nyhetsvärde liksom?Jag lyssnar på en intervju med honom i detta nu. Så enormt ointressant.
Jag är jättefascinerad av det där. Tycker han själv att det har något nyhetsvärde liksom?
En guldmunk är en man som inte haft sex på ett år. Carl får lära sig ordet när han skiljer sig. Snart beskriver det honom själv. Medan vännerna försöker para ihop honom med olika tjejkompisar stannar Carl hellre hemma och städar. Han läser allt han kommer över om livskriser, viker plastpåsar och märker upp lådor med etiketter till sent in på nätterna.
Fast i en del delstater är det väl olagligt att lämna delstaten för att göra abort … iofs gäller det kanske inte de som kan betala mycket till rätt person.Inga problem, då åker man till en annan delstat där det är tillåtet fortfarande.
Åh, det är så irriterande!!Stör mig på att jag inte kände efter nog ordentligt i fickorna på de kläderna jag lade i tvättmaskinen.
Alla kläder jag sedan tog ut efter tvätten borde ha varit svarta. I stället hade de ett tunt lager av grått ludd överallt, även på insidan....
Troligen missade jag i mitt letande någon bit av en pappersnäsduk längst in i någon ficka.
Bara att köra ett varv till i maskinen
Om jag tyckte att någon ”tynande bort” hade jag känt det mer rimligt att fråga hur personen mår är om den bantar…En avlägsen kollega frågade precis om jag bantar för h*n tyckte jag "tynar bort". Ehm... nä det gör jag inte...
Lyssnade också på honom i morgonkaffet imorse. Blev rätt förvånad över att han tyckte det var en grej. Hade önskat att Linnea var med och intervjuade, hade nog blivit bättre då.Det verkar inte som om boken egentligen handlar så mycket om just avsaknaden av sex faktiskt, så titeln är väl satt i sensationssyfte. Tydligen började han städa istället för att ligga och en bok om städning låter (för mig!) ännu tråkigare än en bok om att inte ligga. Något måste den ju ha antar jag eftersom Bonniers ger ut den, men baksidestexten får mig att gäspa.
Han var i alla fall med i Morgonpasset i P3 idag om någon är sugen på att höra honom prata om den själv. Jag lyssnade på podden nu i eftermiddags men jobbade samtidigt så hörde absolut inte vartenda ord.
Det finns tyvärr en anledning att många kvinnor inte vågar använda sig av appar och sociala medier.Fast i en del delstater är det väl olagligt att lämna delstaten för att göra abort … iofs gäller det kanske inte de som kan betala mycket till rätt person.
Rimligt tycker jag!Stör mig oerhört på att det dykt upp en intressant valpkull som är leveransklar i sommar. Tills dess har jag inte kunnat spara ihop till den summan.
Barnet i mig ligger på golvet och skriker JAG VILL HA HUND NU
Moget...
Hur håller dom koll på om man lämnar delstaten för att göra en abort egentligen?Fast i en del delstater är det väl olagligt att lämna delstaten för att göra abort … iofs gäller det kanske inte de som kan betala mycket till rätt person.
Angiveri är en bra början...Hur håller dom koll på om man lämnar delstaten för att göra en abort egentligen?
Anhöriga eller bekanta som anmäler gissar jag på.Hur håller dom koll på om man lämnar delstaten för att göra en abort egentligen?
Du borde kolla upp den.Rök framstupa i backen utomhus, nu krasar det och gör ont i min armbåge
Du borde kolla upp den.
När jag fick en fraktur i armbågen ör ett par år sedan gjorde det ont och jag kunde inte sträcka ut armen. Men läkte rätt snabbt igen med hjälp av vila och sjukgymnastik.Jo, står i kö hos 1177 nu. Får se om jag måste åka in! Varför knöt jag inte skosnörena!!!!