När jag fick en fraktur i armbågen ör ett par år sedan gjorde det ont och jag kunde inte sträcka ut armen. Men läkte rätt snabbt igen med hjälp av vila och sjukgymnastik.
Kan sträcka ut, men det gör ONT!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag fick en fraktur i armbågen ör ett par år sedan gjorde det ont och jag kunde inte sträcka ut armen. Men läkte rätt snabbt igen med hjälp av vila och sjukgymnastik.
Åk in. Jag trodde inte mitt var så farligt, jag kunde röra fingrarna, var en fraktur i handleden.Kan sträcka ut, men det gör ONT!
Håller med! Det är jätteroligt för Linnea och Hanna H att de är på Maldiverna men jag längtar till nästa vecka då både morgnarna och eftermiddagarna i P3 blir som de ska igenLyssnade också på honom i morgonkaffet imorse. Blev rätt förvånad över att han tyckte det var en grej. Hade önskat att Linnea var med och intervjuade, hade nog blivit bättre då.
Men @pepp vilken himla otur
Har du mycket ont? Vilken jäkla otur. När är op?Trött som ett as. Inte mycket sömn inatt.
Har du mycket ont? Vilken jäkla otur. När är op?
Nej, men vad ska man säga?! Livet testar en verkligen iblandFraktur på armbågen, blir operation. Sjukskriven i 6 veckor till o börja med.
FML
Visa bifogad fil 114518
Nej, men vad ska man säga?! Livet testar en verkligen ibland
Hoppas operationen blir av så snart som möjligt!
Ja ibland undrar man... Sådan himla otur! Hoppas du får välförtjänt vila och att det läker snabbt och braJamen verkligen. Men tänker att allt händer av en anledning, min kropp ville väl vila
Han ligger lite på gränsen ibland vill jag minnas? Synd att det inte var kul!Att Dylan Moran hade svårt att läsa rummet igår, det blev inte så kul tyvärr.
Men så obehagligt! Jag undrar alltid hur sådana personer hade tänkt om de/partnern hade varit bi. Får inte partnern ha några vänner alls då?Det cirkulerar (tydligen) en film på tiktok där killar får frågan om det är okej att deras flickvän har killkompisar. Alla säger nej.
Varför tänker de att det är deras sak att godkänna (eller ej)?!?!