Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade precis gjort ett försök att limma fast en ledsen sula från mina vandringskängor, när jag upptäckte att den andra också har gått sönder. :cry:
De har gått några mil med mig genom åren och gummit börjar torka, så jag kanske får inse att de behöver gå i pension.
Före du slänger, kolla så att inte märket har "regumeringstjänst". Det har märket som mina vandringskängor är från. Kostar givetvis en slant, men kan ju vara värt det ifall skorna i övrigt är hela (och framför allt, bekväma)
 
Köpte fryst hokifile till bra pris. Öppnar och ser att bitarna är styckpackade :mad:
Så himla onödigt slöseri med plast
20230317_114044.jpg
 
På dagens jobb-frukost fick vi frallor med tusen fågelfrön. Jag brukar undvika sådana men var hungrig så jag offrade mig. Såklart fastnade ett fågelfrö i min retainer. Just idag har jag glömt att stoppa ner en förpackning tandpetare. Därför har jag nu en blåsa på tungan men lik förbannat sitter fågelfröet kvar :banghead:
 
Fått brev från en annan region, med ett provtagningskit.
Tänker INTE ta provet, är för äckelmagad.

Det är provtagning för osynligt blod i avföringen med en äckllig instruktion om hur jag ska gräva i bajset med en pinne som ska stoppas i en mkt smal behållare. Nej tack
 
Fått brev från en annan region, med ett provtagningskit.
Tänker INTE ta provet, är för äckelmagad.

Det är provtagning för osynligt blod i avföringen med en äckllig instruktion om hur jag ska gräva i bajset med en pinne som ska stoppas i en mkt smal behållare. Nej tack
Men det kan vara ett väldigt viktigt prov dock!
/sekreterare på kirurgen (kolorektalsektionen)
 
Beställde lite underkläder, förutom att nästan alla BH:ar i min storlek av ett märke jag vet att jag kan ha var slut, så valde jag lanthandeln jag passerar varje dag till och från jobbet. Vad händer? Jo, försändelsen kommer ett par mils omväg och alternativet jag valde finns bara hos DHL och inte med som det blev nu PostMord! :meh: :banghead:

Ta tre, betala för två = nästan 1400 kr! Tycker jag borde få dem levererade till lanthandeln och inte behöva köra omvägar! :rage:
 
Mitt hår :cool::cautious:
Det är hopplöst att tvätta och känns skitigt på nolltid igen. Det är som att det inte blir blött ner i hårbotten och trots att jag sköljer och sköljer och har massageborste osv. så är det som att jag inte får bort allt schampo. Igår fick jag stoppa huvudet under vattenkranen i tvättstället, då fick jag bort det. Men idag känns håret fett och jäkligt igen :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 174
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 930
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 674
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 316
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp