Den där jäkla Murphyn är ett riktigt as. Ångest är skit verkligenÅngest kommer hem och det bara smäller till med ångest. Allting känns övermäktigt och överjävligt. Den där förbannade Murphyjäveln är igång igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den där jäkla Murphyn är ett riktigt as. Ångest är skit verkligenÅngest kommer hem och det bara smäller till med ångest. Allting känns övermäktigt och överjävligt. Den där förbannade Murphyjäveln är igång igen
Verkligen. Och vissa gillar han mer än andra. Blir så avis på folk som "inte har ångest". Räknar inte "vanlig Ågren" som riktig ångestDen där jäkla Murphyn är ett riktigt as. Ångest är skit verkligen
Men så trist!!En bekant till mig har lite yngre barn än jag, och har fått massor av begagnade barngrejer av mig, och en del har hon fått låna. Bland annat en barnmatstol som hon lämnade tillbaka helt förstörd efter att ha "tvättat" den med jag vet inte vad, sandpapper kanske, eftersom den var helt sönderskrapad.
Nåja, i varje fall så frågade jag idag ifall jag kunde få låna en sak av henne.
Nej, hon lånar inte ut något, för hon är så rädd att det går sönder...
En bekant till mig har lite yngre barn än jag, och har fått massor av begagnade barngrejer av mig, och en del har hon fått låna. Bland annat en barnmatstol som hon lämnade tillbaka helt förstörd efter att ha "tvättat" den med jag vet inte vad, sandpapper kanske, eftersom den var helt sönderskrapad.
Nåja, i varje fall så frågade jag idag ifall jag kunde få låna en sak av henne.
Nej, hon lånar inte ut något, för hon är så rädd att det går sönder...
Men så trist!!
Det handlade dessutom om skidor, så kanske ingen jätterisk att de går sönder.Då hade jag slutat ge eller låna ut saker till henne. Visst att det du gjort inte var villkorat men får en inget tillbaka så ser jag inte någon poäng i att fortsätta.
Har handlat och tänkte gå in på arken men dom öppnar inte fören om 20min... Sitter i bilen och funderar på om jag ska sitta här och vänta eller komma tillbaka senare idag.
Stanna kvar. Surfa på mobilen, ta en liten "power nap"... Det kommer att gå fort som @pepp säger !Har handlat och tänkte gå in på arken men dom öppnar inte fören om 20min... Sitter i bilen och funderar på om jag ska sitta här och vänta eller komma tillbaka senare idag.
Tänkte just exakt samma sak. Har sovit mellan 4-6 timmar varje natt i en vecka nu. Lite trött.Att jag vaknar så tidigt
Hur gick det? Satte du kateter eller kränkte du katten?Ligger på soffan med en jättekurrig katt... men är vansinnigt kissnödig
Hur gick det? Satte du kateter eller kränkte du katten?