Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det cirkulerar (tydligen) en film på tiktok där killar får frågan om det är okej att deras flickvän har killkompisar. Alla säger nej.
Varför tänker de att det är deras sak att godkänna (eller ej)?!?!
Om du någonsin listar ut det måste du dela med dig!Stör mig på att jag inte kommer till skott och gör det jag borde göra. Hur fan gööör man för att få ändan ur?
Rita en skiss på föremålet och ladda upp den.Ville lägga upp en köpesannons på facebook men måste infoga en bild i annonsen. Jag har naturligtvis ingen bild eftersom jag inte äger produkten än. Idiotiskt att en bild är ett krav för att få annonsera.
”Lika villkor” = endast för de som har hög inkomst.Undantaget från hyresreglering på Östermalm har flera fördelar. För det första sätter det omedelbart stopp för den djupt orättvisa subventionen av hyresgäster med höga inkomster. För det andra skulle det innebära att de 13 000 hyresrätter som finns på Östermalm görs tillgängliga för människor som i dag inte kan hitta en bostad i Stockholm.
När kötid inte längre styr kan alla konkurrera om lägenheterna på lika villkor. Det gynnar särskilt unga som inte hunnit etablera sig på bostadsmarknaden. Östermalmsundantaget kommer sedan att kunna visa vägen till en fungerande hyresmarknad för hela Sverige.
Pallade inte det riktigt. Det är en bänkskiva jag vill köpa så det krävs väl inte så avancerad förmåga att rita, men jag orkar inte.Rita en skiss på föremålet och ladda upp den.
Lyckades sparka mig själv där bak. Så steg ett är gjort på ett ungefär i alla fall.Om du någonsin listar ut det måste du dela med dig!
Med andra ord, jag har ingen aning
Trots ett stort hål efter den utdragna tanden som fortfarande blöder lite så är det så skönt att slippa den smärtan. Det var rejält inflammerat.Både tandvärk och huvudvärk. Längtar till tandläkaren imorgon bitti..
Det är vanligare än man tror. Jag hade inne i läppen som inte gav med sig. Fick bra hjälp av vc även om det blev kvar som en liten knöl.Att en knut från suturerna i naveln inte verkat vilja lösa upp sig. Ligger som en knut under huden o stör.
Ska man behöva gå till VC för det här
Kan dom inte göra mer än att ge kortison?Min fotled värker igen, är ju inte alls länge sedan jag fick kortisonsprutan och trodde det skulle hålla några månader. Nu värker det om jag sitter, står, går eller försöker sova. Har till och med ont när jag simmar men kändes tillfälligtvis bättre efteråt.
Haltar när jag går, känns som det flyttat på sig men inte så konstigt kanske, brosket är ju trasigt enligt läkaren.
Nej, enligt läkaren så läker inte brosk. Bara att testa med värdelösa Alvedon och nån annan skit jag inte kommer på namnet på. Bukar aldrig komma ihåg att ta värktabletter heller, tycker inte de gör nån nytta på mig.Kan dom inte göra mer än att ge kortison?
Går det inte att laga? *novis på brosk*