Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spola?Serier med lååånga intron.
Jaha? Det finns en knapp för att hoppa över intro. Men det stör mig ändå att jag måste ta fram telefonen för att slippa se ett minuterlångt intro.Spola?
OkJaha? Det finns en knapp för att hoppa över intro. Men det stör mig ändå att jag måste ta fram telefonen för att slippa se ett minuterlångt intro.
På engelska heter han väl typ Ey-oore. Låter mer som åsneläte än Ior.Här är en till som inte har fattat det. Men å andra sidan tycker jag inte att åsnor låter så heller
Oj, inte sett ett enda sånt inlägg.Jag stör på alla inlägg om att förare som kör sakta nu ska bort från vägarna, lämna tillbaka körkortet osv. Sist nu läste jag att folk som inte kan köra ordentligt i vinterväglag ska ställa bilen. Alltså sluta med dessa härskartekniker för att du tycker att du är en bättre förare
Ja, tack! My bad, visste inte vad det hette/hur jag skulle beskriva det… försökte googla lite snabbt och det var vad som kom upp. Men du har helt rätt i vart den sitterInte i ljumsken men i nedre delen av buken, mot ena sidan och ganska ytligt.
Jaha, vad intressant. Jag trodde faktiskt att man bytte ut sin egna njure och de satte den nya på samma ställe.Inte i ljumsken men i nedre delen av buken, mot ena sidan och ganska ytligt.
Relaterat, tutorialvideor på youtube med flera minuter långt försnack... kom till saken så jag kan få veta hur jag byter batteri i den här mackapären nu bara vaSerier med lååånga intron.
Nej det är ganska krångligt att a bort njuren sa de till mig. Så d kopplar in en tredje Betydligt kortare och smidigare operation?Jaha, vad intressant. Jag trodde faktiskt att man bytte ut sin egna njure och de satte den nya på samma ställe.
Min dotter har bara en njure, de opererade bort den andra när hon var bebis. Så jag har tänkt en del på njurdonation men aldrig satt mig in i det.
Haha, förlåt Jag ska också skriva en bokEn artikel i DN om en som ger ut en bok om att han efter en skilsmässa valde att vänta lite med att träffa någon och inte hade sex på ett år.
Är det här en grej verkligen??
Jag ska skriva flera, en för varje år!Haha, förlåt Jag ska också skriva en bok
En serieJag ska skriva flera, en för varje år!
Isfolket nästa, minus sexet.En serie