Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
1678472279127.webp

Fraktur i handleden :crazy:
 
Jag stör på alla inlägg om att förare som kör sakta nu ska bort från vägarna, lämna tillbaka körkortet osv. Sist nu läste jag att folk som inte kan köra ordentligt i vinterväglag ska ställa bilen. Alltså sluta med dessa härskartekniker för att du tycker att du är en bättre förare :banghead:
Oj, inte sett ett enda sånt inlägg.
 
Inte i ljumsken men i nedre delen av buken, mot ena sidan och ganska ytligt.
Jaha, vad intressant. Jag trodde faktiskt att man bytte ut sin egna njure och de satte den nya på samma ställe.

Min dotter har bara en njure, de opererade bort den andra när hon var bebis. Så jag har tänkt en del på njurdonation men aldrig satt mig in i det.
 
Jaha, vad intressant. Jag trodde faktiskt att man bytte ut sin egna njure och de satte den nya på samma ställe.

Min dotter har bara en njure, de opererade bort den andra när hon var bebis. Så jag har tänkt en del på njurdonation men aldrig satt mig in i det.
Nej det är ganska krångligt att a bort njuren sa de till mig. Så d kopplar in en tredje Betydligt kortare och smidigare operation?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 179
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
26 062
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 677
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 320
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp