Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit sjuk sen onsdag kväll/torsdag morgon och håller på att krevera. Idag började jag känna av lite feber och det där med att näsan är konstant snorig och tät och dessutom gör ont när jag snyter mej går mej på nerverna. Finns det nått värre än att inte kunna andas ordentligt genom näsan. Får andas genom munnen och flåsa som en idiot. Har inte tappat smaklökarna än i alla fall. Jag vill inte va sjuk :arghh:
 
Det ska snöa rejält imorgon. Måste tyvärr till psykologen men ställer nog in resan till stan som jag tänkt göra efteråt.
 
Läkarens senaste intyg för sjukskrivning godkändes inte av FK. Läkaren har skrivt långa berättelser om mina diagnoser och vad de medför. FK tycker inte att intyget visar varför jag inte kan arbeta. :banghead:

Att jag är trött och måste vila flera timmar varje dag, inte klarar att se filmer och program i ett svep, inte längre kan läsa böcker pga hjärndimma. Att jag är fysiskt svag och väldigt yr. Att om jag deltar i sociala sammanhang behöver vila hela dagen efter.
Nehej. Det framgår inte varför jag inte kan jobba.
Suck. buddelsuck.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 177
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 987
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 674
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 319
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp