Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du den här? https://www.bukefalos.se/threads/positiva-traden-del-2.1514864/Jag hittar inte positiva tråden längre. Störigt.
Ja, precis!
Jag bläddrade bland sidorna och den låg på sida två eller tre tror jag, men det är ju väldigt lätt hänt att bara scrolla förbi. Det finns en sökfunktion också vet jag, men den här gången kollade jag bara de senaste sidorna.Ja, precis!
Hur lyckades du hitta den?
Ja, precis!
Hur lyckades du hitta den?
Ok. Jag använde både sökfunktionen och bläddrade bland sidorna och gick bet.Jag bläddrade bland sidorna och den låg på sida två eller tre tror jag, men det är ju väldigt lätt hänt att bara scrolla förbi. Det finns en sökfunktion också vet jag, men den här gången kollade jag bara de senaste sidorna.
Nu har jag fått svar av och samtalet var gjort. Puuuuh! Då kan jag slappna avVi har haft två rätt ansträngande dagar på jobbet med flera olika incidenter som upptagit mycket tid för att hantera. Igår hade jag svinmycket att göra pga detta och lämnade ifrån mig en uppgift till en kollega, vi kom överens om att hen skulle göra den (ringa ett samtal, dock ett viktigt samtal) - och vi pratade om det flera gånger under dagen eftersom det var viktigt och behövde göras igår, jag skickade ett sms till kollegans privata mobil när jag åkte från jobbet för att fråga om hen hade fått tag i personerna som skulle ringas? Hen har fortfarande inte svarat - så nu vet jag inte om det är gjort eller om jag kommer få supermycket skit på måndag för att detta inte är gjort.
Eller hur! Försöker i görligaste mån gå på handikapp eller skötbordstoaletterna. Där kan man knöla jackan över något armstöd eller lägga den på skötbordet....Varför finns det sällan en krok att hänga jackan och/eller väskan på toaletter i offentlig miljö?
Jag vill ta av jackan, men absolut inte lägga den på golvet...
Du kan ju sy. Går det inte att byta dragkedja?Köpte en "ny" (second hand) jacka i torsdags. Nu gick dragkedjan sönder -.- så nu har jag ingen jacka igen
Vi har haft två rätt ansträngande dagar på jobbet med flera olika incidenter som upptagit mycket tid för att hantera. Igår hade jag svinmycket att göra pga detta och lämnade ifrån mig en uppgift till en kollega, vi kom överens om att hen skulle göra den (ringa ett samtal, dock ett viktigt samtal) - och vi pratade om det flera gånger under dagen eftersom det var viktigt och behövde göras igår, jag skickade ett sms till kollegans privata mobil när jag åkte från jobbet för att fråga om hen hade fått tag i personerna som skulle ringas? Hen har fortfarande inte svarat - så nu vet jag inte om det är gjort eller om jag kommer få supermycket skit på måndag för att detta inte är gjort.