Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har haft två rätt ansträngande dagar på jobbet med flera olika incidenter som upptagit mycket tid för att hantera. Igår hade jag svinmycket att göra pga detta och lämnade ifrån mig en uppgift till en kollega, vi kom överens om att hen skulle göra den (ringa ett samtal, dock ett viktigt samtal) - och vi pratade om det flera gånger under dagen eftersom det var viktigt och behövde göras igår, jag skickade ett sms till kollegans privata mobil när jag åkte från jobbet för att fråga om hen hade fått tag i personerna som skulle ringas? Hen har fortfarande inte svarat - så nu vet jag inte om det är gjort eller om jag kommer få supermycket skit på måndag för att detta inte är gjort. :arghh:
 
Att jag verkligen måste städa, är fullt med leriga kattavtryck över hela golven, skräpigt och jäkligt. Men för att göra det behöver jag flytta upp kattmaten, mattan i köket och ställa upp alla stolar i köket så att robotdammsugaren kommer fram. Men kommer inte ner till golvet för att nå kattmaten och mattan och kan inte lyfta upp stolarna. Och sambon jobbar 12 timmars pass så han är hemma i kväll. Har bara dottern hemma och hon är lite liten för att hjälpa till med stolarna. I landsproblem.
 
Jag bläddrade bland sidorna och den låg på sida två eller tre tror jag, men det är ju väldigt lätt hänt att bara scrolla förbi. Det finns en sökfunktion också vet jag, men den här gången kollade jag bara de senaste sidorna.
Ok. Jag använde både sökfunktionen och bläddrade bland sidorna och gick bet.
 
Vi har haft två rätt ansträngande dagar på jobbet med flera olika incidenter som upptagit mycket tid för att hantera. Igår hade jag svinmycket att göra pga detta och lämnade ifrån mig en uppgift till en kollega, vi kom överens om att hen skulle göra den (ringa ett samtal, dock ett viktigt samtal) - och vi pratade om det flera gånger under dagen eftersom det var viktigt och behövde göras igår, jag skickade ett sms till kollegans privata mobil när jag åkte från jobbet för att fråga om hen hade fått tag i personerna som skulle ringas? Hen har fortfarande inte svarat - så nu vet jag inte om det är gjort eller om jag kommer få supermycket skit på måndag för att detta inte är gjort. :arghh:
Nu har jag fått svar av och samtalet var gjort. Puuuuh! Då kan jag slappna av 😁
 
Vi har haft två rätt ansträngande dagar på jobbet med flera olika incidenter som upptagit mycket tid för att hantera. Igår hade jag svinmycket att göra pga detta och lämnade ifrån mig en uppgift till en kollega, vi kom överens om att hen skulle göra den (ringa ett samtal, dock ett viktigt samtal) - och vi pratade om det flera gånger under dagen eftersom det var viktigt och behövde göras igår, jag skickade ett sms till kollegans privata mobil när jag åkte från jobbet för att fråga om hen hade fått tag i personerna som skulle ringas? Hen har fortfarande inte svarat - så nu vet jag inte om det är gjort eller om jag kommer få supermycket skit på måndag för att detta inte är gjort. :arghh:

Alla udda och konstiga saker händer ju när cheferna/ ledningen är iväg.

Lovar att det inte är som ordspråket med katter, råttor och bord...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 179
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
26 062
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 677
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 320
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp