Släng den B&J är inte gott.Är så galet sugen på glass efter alla inlägg och trådar här där Ben &Jerrys nämns. Har till och med en i frysen. MEN har ingen lust att äta något KALLT!
Dagens I-landsproblem alltså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Släng den B&J är inte gott.Är så galet sugen på glass efter alla inlägg och trådar här där Ben &Jerrys nämns. Har till och med en i frysen. MEN har ingen lust att äta något KALLT!
Dagens I-landsproblem alltså
Hon kanske trodde det gick automatiskt ocksåMin kollega som är så fruktansvärt dålig på allt som har med "datorer" att göra. Hon är liksom inte speciellt gammal, 40-års åldern, och högskoleutbildad men misslyckas i princip med ALLT, inklusive att skicka autosvar när hon är ledig... Eller, hon har ju lyckats ställa in autosvaret. Tomt är det dock
Det låter som samma virus som min mamma fick från/med sin donerade njure. Och hon fick höra samma sak, att typ alla har haft det som barn - men tydligen hade inte hon det.Stör mig på det där jädra viruset jag fick med min donerade njure. Ett helt vanligt virus som majoriteten av befolkningen haft. Men tydligen inte jag.
Har ätit medicin mot det och fått ner nivåerna i blodet till närmast noll. Och så kom ett skov. Och nu ett till. Jag blir trött intill apati. Vore jag inte sjukskriven skulle jag sjukskriva mig
Men men... nu får jag börja med tabletter igen och hoppas att det lugnar sig.
På göra-listan ligger en skrivelse till kommunen. Vet inte hur jag ska formulera mig så jag ruvar på det. Nån form av skrivkramp.
SkitväderSnön. Denna förbannade äckliga snö och, på den obefintliga snöröjningen. I förrgår fick vi 35 cm. Idag har det kommit drygt 30 cm sedan kl 13 och snön fullkomligt vräker ner fortfarande. Jag ser bara siluetten av grannens hus 300 meter bort så mycket snöar det.
Har snösvängen varit här? Nix! Har man en enda väg (som är några km lång) att hålla ren från snö så kan man annars tycka att han kunde sluta pilla naveln eller vad han nu gör pensionären och gå ut och göra det han har betalt för
Så mycket snö som det har kommit de senaste dagarna brukar det vanligtvis inte komma på en hel vinter. Förra året vid den här tiden plockade jag blåsippor.
Jag fick tyvärr inte chansen att bli donator. Min envisa syster blåvägrade ta emot en njure från mig trots mitt tjat.Det låter som samma virus som min mamma fick från/med sin donerade njure. Och hon fick höra samma sak, att typ alla har haft det som barn - men tydligen hade inte hon det.
Jag hoppas att du inte blir allt för dålig denna gången och att visurnivåerna går ner snabbt
Här är en till som inte har fattat det. Men å andra sidan tycker jag inte att åsnor låter så hellerStör mig så in i bomben på min tröga hjärna.
Insåg IDAG att Ior är ett onematopoetiskt namn. Han heter som en åsna låter.
Jag är ett pucko
Men vaaaaaaaaaaa......Stör mig så in i bomben på min tröga hjärna.
Insåg IDAG att Ior är ett onematopoetiskt namn. Han heter som en åsna låter.
Jag är ett pucko
Beklagar förlustenJag fick tyvärr inte chansen att bli donator. Min envisa syster blåvägrade ta emot en njure från mig trots mitt tjat.
Hon dog i somras
Men om du uttalar det med inandning på "i" och ut på "ooo" Så hamnar du näraHär är en till som inte har fattat det. Men å andra sidan tycker jag inte att åsnor låter så heller
Inte i ljumsken men i nedre delen av buken, mot ena sidan och ganska ytligt.För även om en klarar sig bra med en njure så är själva ingreppet för att ta ut njuren stort och mycket kan gå fel (är ju bland annat därför de sätter in den donerade njuren i ljumsken).