Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En som såklart vet allt om hur det är att vara nyförlöst, amma, ha flera barn, vara ensamstående eller bara ensam i sitt föräldraskap, oplanerade graviditeter och även planerade graviditeter som kanske tog en turn som man inte var beredd på. Tack för ditt inspel Christopher.
Visa bifogad fil 114031
En som såklart vet allt om hur det är att vara nyförlöst, amma, ha flera barn, vara ensamstående eller bara ensam i sitt föräldraskap, oplanerade graviditeter och även planerade graviditeter som kanske tog en turn som man inte var beredd på. Tack för ditt inspel Christopher.
Visa bifogad fil 114031
Funderar på om den mannen har barn, och hur aktiv han själv är i sitt föräldraskap.
Jag tror att Christopher hade mått bättre av att få vara i skolan med de andra barnen när han var liten. Då hade han nog blivit mindre bitter och bättre på att stava.En som såklart vet allt om hur det är att vara nyförlöst, amma, ha flera barn, vara ensamstående eller bara ensam i sitt föräldraskap, oplanerade graviditeter och även planerade graviditeter som kanske tog en turn som man inte var beredd på. Tack för ditt inspel Christopher.
Visa bifogad fil 114031
...Vilket kan betyda att det längre framåt vägen finns huskroppar som ger lä, träddungar, svackor, kurvor och andra lägen som bryter vinden och ger lä, och det blivit stora drivor eller delsträckor med 20-40 cm snö.Exakt så! Och jag vill revidera, det är verkligen inte 10 cm, max 5 cm. Det mesta har lixom blåst iväg också…
Jag är glad de gånger jag hör plogbilen och vet att här har de bladet i backen och verkligen kör bort snön och inte försöker bara salta bort skiten som de gör på många andra ställen.Exakt så! Och jag vill revidera, det är verkligen inte 10 cm, max 5 cm. Det mesta har lixom blåst iväg också…
Precis så är "vår" väg, vissa delar kan vara nästan blankpolerad, medans det kan vara halvmetersdjupa drivor på andra ställen....Vilket kan betyda att det längre framåt vägen finns huskroppar som ger lä, träddungar, svackor, kurvor och andra lägen som bryter vinden och ger lä, och det blivit stora drivor eller delsträckor med 20-40 cm snö.
Hur tänker du att plogbilen ska ta sig dit, om den inte får ploga utanför ditt hus?
Var ute och körde sent i går kväll av tvingande skäl. Det var precis som jag beskriver ovan, och ännu oröjt, och hade jag haft en uns sämre bil, är det tveksamt om jag kommit fram.
Här på gården är det barmark i ena änden av gårdsplanen, och en stor djup driva i andra änden som blockerar dörrar som behöver användas idag.
Depression är ju en sjukdom, så det är klart att en kan bli sjuk "utan anledning".AirDrop fungerar inte på min dator längre och jag misstänker att jag börjar bli deprimerad utan direkt anledning.
Sa jag att den inte fick ploga? Det var verkligen inget av de förhållanden du beskriver…...Vilket kan betyda att det längre framåt vägen finns huskroppar som ger lä, träddungar, svackor, kurvor och andra lägen som bryter vinden och ger lä, och det blivit stora drivor eller delsträckor med 20-40 cm snö.
Hur tänker du att plogbilen ska ta sig dit, om den inte får ploga utanför ditt hus?
Var ute och körde sent i går kväll av tvingande skäl. Det var precis som jag beskriver ovan, och ännu oröjt, och hade jag haft en uns sämre bil, är det tveksamt om jag kommit fram.
Här på gården är det barmark i ena änden av gårdsplanen, och en stor djup driva i andra änden som blockerar dörrar som behöver användas idag.
Men de får väl vänta tills du kan svara utan magsårsrisk, helt enkelt?Kollegor som vet när man slutar men som inte kan hålla sig från att skicka en "liten kort fråga" på internchatten TVÅ minuter innan man tänkte stänga av datorn. Morr...
Borde vara spöstraff på folk som hör av sig sista kvarten.