Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så tråkigt! Maten är svindyr och så är den dålig också!Köpt ett salladshuvud som är helt sladdrigt och brunt i kanterna. Jag som var dum och inte kollade men det känns som att det inte borde legat på hyllan alls, snarare i komposten.
Jag stör mig på fetaost i största allmänhet. Folk ska alltid peta in det lite varstans och jag tycker mest att det smakar vattnigt. Vad är det för fel på mozzarella?!?Jäst fetaost!
Allt? Skittråkigt!Jag stör mig på fetaost i största allmänhet. Folk ska alltid peta in det lite varstans och jag tycker mest att det smakar vattnigt. Vad är det för fel på mozzarella?!?
Det är inte samma sakJag stör mig på fetaost i största allmänhet. Folk ska alltid peta in det lite varstans och jag tycker mest att det smakar vattnigt. Vad är det för fel på mozzarella?!?
Är det riktig fetaost då? För den smakar ju rätt mycket. Iaf när jag ätit sån.Jag stör mig på fetaost i största allmänhet. Folk ska alltid peta in det lite varstans och jag tycker mest att det smakar vattnigt. Vad är det för fel på mozzarella?!?
Samma här, väckt av plogbilen mitt i natten. Lät liksom som att de åkte fram och tillbaka och skrapade samma fläck (utanför mitt fönster).Att jag blev väckt av plogbilen. Kunde tro att det kommit en halvmeter som den höll på, kan se max 10 cm, om ens det Här om dagen plogade den när det var ännu mindre. Vad är det för nitisk människa?!
Exakt så! Och jag vill revidera, det är verkligen inte 10 cm, max 5 cm. Det mesta har lixom blåst iväg också…Samma här, väckt av plogbilen mitt i natten. Lät liksom som att de åkte fram och tillbaka och skrapade samma fläck (utanför mitt fönster).
FörlåtJag stör mig på fetaost i största allmänhet. Folk ska alltid peta in det lite varstans och jag tycker mest att det smakar vattnigt. Vad är det för fel på mozzarella?!?
Tycker om dig medDet är inte samma sak
Jag tycker om fetaost