Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på mig själv, och mina relationer till folk... Framförallt en person just nu. Vill umgås med honom gärna nupåengång, men känner att jag inte vill fråga om vi ska hitta på någonting, för jag vill inte vara påträngande och tycker att han ska fråga någon gång. Vad hände med mitt "vill jag att saker ska hända, får jag se till att det händer". Jösses, blir så less på mig själv...!
 
Jag stör mig på fetaost i största allmänhet. Folk ska alltid peta in det lite varstans och jag tycker mest att det smakar vattnigt. Vad är det för fel på mozzarella?!?
Är det riktig fetaost då? För den smakar ju rätt mycket. Iaf när jag ätit sån.
Jag brukar köpa ”falsk” fetaost i olja men den heter ju inte fetaost utan salladsost eller liknande.
 
Lite stör jag mig ändå på folk på jobbet som kopplar upp laptopen mot två skärmar men inte fixar inställningarna så att man kan ha olika fönster på olika skärmar (utvidgat skrivbord heter det väl). Istället sitter de med duplicerade skärmar vilket betyder att de ser exakt samma bild på båda skärmarna :cautious: Eller alla tre om de dessutom har laptopen uppfälld. Varför??? 😂
 
Att jag blev väckt av plogbilen. Kunde tro att det kommit en halvmeter som den höll på, kan se max 10 cm, om ens det 😑 Här om dagen plogade den när det var ännu mindre. Vad är det för nitisk människa?!
 
Att jag blev väckt av plogbilen. Kunde tro att det kommit en halvmeter som den höll på, kan se max 10 cm, om ens det 😑 Här om dagen plogade den när det var ännu mindre. Vad är det för nitisk människa?!
Samma här, väckt av plogbilen mitt i natten. Lät liksom som att de åkte fram och tillbaka och skrapade samma fläck (utanför mitt fönster).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 184
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
519
· Visningar
26 276
Senast: Ninnurur
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 679
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 320
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp