Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
En person i min närhet som aldrig kan be om ursäkt eller visa någon form av ledsamhet när saker ställs in. Inget "är ledsen måste ställa in idag", inget "hur gör vi med x och y?", bara "fan jag har ont i halsen" och så ska jag automatiskt veta att det är inställt, samt fråga om alla konsekvenser. Ta lite jäkla ansvar, var lite trevlig. Herregud.
Ibland tror jag att du och jag är samma person. Som nu till exempel. Hade formulerat mig exakt så 😂
 
Min rygg :arghh:
Och den riktigt kassa vårdcentralen här. Det enda som händer när man ringer är att man får 9 val där inget av dem innebär att boka en jäkla läkartid. Det som fanns var väl rådgivning av joursköterska. Joursköterska på en tisdag förmiddag O_o🤨 Sedan avslutas samtalet bara. Ingen möjlighet att boka telefontid som man kunde göra förut.
 
Det som fanns var väl rådgivning av joursköterska. Joursköterska på en tisdag förmiddag O_o🤨
Här innebär det att man får prata med den sköterska som har telefonen den dagen. Behöver du träffa läkare eller så bokar den in en läkartid. Om du inte har otur och träffar på idioten jag hade i örat som talade om att jag skulle ta allergi medicin så blev jag bättre... :rage: :rage: :rage: :rage:
 
Fan vad det tar emot att vara tvingad att göra oseriösa jobbansökningar. Måste ju dessvärre fortsätta söka ända fram till jag tillträder mitt jobb i april. Så jävla meningslöst och kränkande.

Vad för jobb ska jag söka? Läkare kanske?

Jävla idioti.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 179
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
519
· Visningar
26 147
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 677
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 320
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp