Saknar jag något litet viktigt har jag nio gånger av tio hittat det under bilsätetVår bil står på verkstaden sedan i fredags så det hoppas jag verkligen inte. Men det är ju inte omöjligt att den följt med ut dit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Saknar jag något litet viktigt har jag nio gånger av tio hittat det under bilsätetVår bil står på verkstaden sedan i fredags så det hoppas jag verkligen inte. Men det är ju inte omöjligt att den följt med ut dit.
Hittade inte den "riktiga" nyckeln men hittade en reservnyckel i en gömma med massa andra nycklar.Saknar jag något litet viktigt har jag nio gånger av tio hittat det under bilsätet
Gå å gör en kopia för säkerhets skull som du kan gömma på samma ställe igenHittade inte den "riktiga" nyckeln men hittade en reservnyckel i en gömma med massa andra nycklar.
Ja smart! Får göra detGå å gör en kopia för säkerhets skull som du kan gömma på samma ställe igen
Fick en bukett blommor av sambon och la ut det på Facebook och taggade honom.
Stackaren har fått höra nu flera dagar från flera olika:
-Vad har du ju gjort för något i med att du behövde fjäska med blommor? etc etc
Vilket resulterar i att sambon inte vill att jag lägger ut sånt på Facebook mer.
Han har såklart inte gjort något utan ville bara ge mig en bukett blommor utan anledning.
Men det kan man tydligen inte göra
Fick en bukett blommor av sambon och la ut det på Facebook och taggade honom.
Stackaren har fått höra nu flera dagar från flera olika:
-Vad har du ju gjort för något i med att du behövde fjäska med blommor? etc etc
Vilket resulterar i att sambon inte vill att jag lägger ut sånt på Facebook mer.
Han har såklart inte gjort något utan ville bara ge mig en bukett blommor utan anledning.
Men det kan man tydligen inte göra
Eller i ett nyckelskåp...Gå å gör en kopia för säkerhets skull som du kan gömma på samma ställe igen
The vanishing cabinetEller i ett nyckelskåp...
Håller på och stör mig på det här med. Speciellt när personerna i fråga inte har någon som helst koll egentligen, men bara måste verka vara störst, bäst och vackrast hela tiden. Har en person i bekantskapskretsen som när hen blir ifrågasatt om sina kunskaper och hur den fått sina insikter så är det faktiskt så att den "Har TÄNKT mycket på ämnet ifråga" som bas för att den vet bäst.Folk som vet bättre. Folk vet bättre än sina kollegor och cheferna är idioter. I kollektivtrafiken hör jag folk gnälla på ditten och datten och de fattar inte och de kan ingenting. Vad är denna fullkomliga epidemi av att veta bäst? Ibland gör man faktiskt inte det, de flesta verkar bara sakna andra perspektiv än sitt eget och i de fall man faktiskt vet bäst så undrar jag vart talesättet att tala är silver - tiga är guld tog vägen. Måste alla alltid blåsa upp sig heeeele tin det är ju så TJÖTIGT.
Håller på och stör mig på det här med. Speciellt när personerna i fråga inte har någon som helst koll egentligen, men bara måste verka vara störst, bäst och vackrast hela tiden. Har en person i bekantskapskretsen som när hen blir ifrågasatt om sina kunskaper och hur den fått sina insikter så är det faktiskt så att den "Har TÄNKT mycket på ämnet ifråga" som bas för att den vet bäst.
Svara med ett kungligt Vi.Personer som refererar till sig själv som man.
”Man har taggat på det här länge”
”Man är lite trött, det är man” ”Man mår bra, det gör man”
För i hela helvete. Vad är det för fel på första person singularis?
Hade lätt gjort om det varit i en konversation mellan oss och manSvara med ett kungligt Vi.
Vi har inte ännu hunnit se på ditt mejl.
Vi måste tänka över frågan.
Vi tänkte gå hem nu.
Låter som en jag "känner". Hon är jätteosams med mig. Jag vet dock inte varför eftersom hon vänder, springer och gömmer sig för att slippa hälsa och förklara när hon ser mig. Spännande..Folk som är så konflikträdda att de inte ens klarar av att ha en konversation om vad som har hänt. Nej nej, mer rimligt att bara stoppa huvudet i sanden.