Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Strålande sol lyser in och tillför välkommen värme till huset (-23 i morse och kyla söderut som drar upp elpriset) Den står lågt och lyser verkligen in överallt.
Något att störa sig på?
Jag ser noll av datorskärmen. Men kan absolut inte dra ner rullgardinen och stänga ute all gratisvärmen.
Har några som går åt samma håll, att de klarar sig överlag i dagens samhälle är ett under för migMin kollega som är så fruktansvärt dålig på allt som har med "datorer" att göra. Hon är liksom inte speciellt gammal, 40-års åldern, och högskoleutbildad men misslyckas i princip med ALLT, inklusive att skicka autosvar när hon är ledig... Eller, hon har ju lyckats ställa in autosvaret. Tomt är det dock
Jag vet att i Stockholm kan de få betala vite, går det att anmäla om han inte sköter uppdraget?Snön. Denna förbannade äckliga snö och, på den obefintliga snöröjningen. I förrgår fick vi 35 cm. Idag har det kommit drygt 30 cm sedan kl 13 och snön fullkomligt vräker ner fortfarande. Jag ser bara siluetten av grannens hus 300 meter bort så mycket snöar det.
Har snösvängen varit här? Nix! Har man en enda väg (som är några km lång) att hålla ren från snö så kan man annars tycka att han kunde sluta pilla naveln eller vad han nu gör pensionären och gå ut och göra det han har betalt för
Så mycket snö som det har kommit de senaste dagarna brukar det vanligtvis inte komma på en hel vinter. Förra året vid den här tiden plockade jag blåsippor.
Ja han lär ju inte få förlängt av vägföreningen precis. Där har vi alla som bor på vägen en röst. Det här har hänt förut med andra utövare och de har inte fått vara kvar så det lär inte han få vara heller.Jag vet att i Stockholm kan de få betala vite, går det att anmäla om han inte sköter uppdraget?
Milkshake är inte lika iskallt.Är så galet sugen på glass efter alla inlägg och trådar här där Ben &Jerrys nämns. Har till och med en i frysen. MEN har ingen lust att äta något KALLT!
Dagens I-landsproblem alltså
Milkshake är inte lika iskallt.
Sån däringa fransk glass som en gör i ugn?Är så galet sugen på glass efter alla inlägg och trådar här där Ben &Jerrys nämns. Har till och med en i frysen. MEN har ingen lust att äta något KALLT!
Dagens I-landsproblem alltså