Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att köpa garn är en egen hobby och man kan njuta av garnet i härvor eller nystan också.På mig själv. Är enormt trött på att sticka men köper ändå mera garn som jag måste sticka upp! Suck
Provat hydrokortisolsalva? Jag har mycket problem med exem och kan inte leva utan sån hemmaMitt mag-eksem blir bara värre och värre. Det kliar så jag håller på att bli tokig! Smort in med alsolgel och undviker byxor med metallknapp.
Hos oss är det två butiker i studenttäta områden som haft såna udda öppettider. Det är för att de tävlar om vem som har öppet längst. Så de förlänger med någon minut i taget.Stör mig på att ett Hemköp i mitt område har öppettiderna 6:19 - 23:19. Det står alltså så på den stora upplysta skylten. Fattar att det ska vara roligt, och det är ju lite kul också, men det är också störigt för att det ser så fult ut. Undrar också om den som öppnar och stänger står och väntar tills det slår över exakt på minuten innan hen öppnar/stänger dörrarna.
Här mildison och protopic hemma, inget av det här hjälptProvat hydrokortisolsalva? Jag har mycket problem med exem och kan inte leva utan sån hemma
Säger folk så?Folk som envisas med att påpeka att "Äh, det är väl mest vätska ändå, det räknas väl inte riktigt" om ens viktnedgång, med ett avfärdande tonfall. Det låter som att de första 10kg inte "är på riktigt", typ. Fuck off, säger jag - om de där kilona gör att mina kläder sitter på ett sätt som gör mig mer/mindre bekväm med min kropp så skiter jag faktiskt i vad de består av. Jag tänker räkna med varje tappat kilo på vägen mot målet, eftersom varje kilo påverkar hur jag känner mig!
Säger folk så?
Jag ställer alltid klockan för det finns inte en chans att jag kommer ihåg.Jag har hög igenkänning på detta. Inte te men annat. Koka potatis pasta och annat.........
Nu har väl dock Folkes vunnit med deras dygnet runt-öppet?Hos oss är det två butiker i studenttäta områden som haft såna udda öppettider. Det är för att de tävlar om vem som har öppet längst. Så de förlänger med någon minut i taget.
Ja, ingen idé för Flogsta att konkurrera längre!Nu har väl dock Folkes vunnit med deras dygnet runt-öppet?
Ja alltså det där händer en vän. Den är helt hopplös. Det händer hela tiden. Mig händer det aldrig. Jag ställer alltid klocka så klart....Jag ställer alltid klockan för det finns inte en chans att jag kommer ihåg.