Har också läst det. Och dessa var inte färska. Tror de kan ha hamnat lite ovan ytan för de var omöjligt att skala, fick kasta.Det är en myt. Jag har alltid tillgång till dagsfärska ägg och det är ingen problem att skala.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har också läst det. Och dessa var inte färska. Tror de kan ha hamnat lite ovan ytan för de var omöjligt att skala, fick kasta.Det är en myt. Jag har alltid tillgång till dagsfärska ägg och det är ingen problem att skala.
Åh vad jobbigt! Kände lite samma idag, allt var kaos för att jag inte var där i fredags. Men det visade sig att min kollega stressade upp mig lite i onödan, fick typ hjärtklappning imorse. Jobbigt att bli så påverkad av andras känslor…Min inkompetenta vikarie. Jag var borta en dag och får jobba arslet av mig. Så. Jävla. Less.
Nej jag som missat sätta fast den högre upp så den har gått av utav tyngdenKatt?
Klädstänger?Att jag inte kommer på någon smidig förvaring till mina kläder..
Har en klädkammare med stänger, men that's it. Den är lite för liten för att kunna ställa in en byrå för underkläder eller vikbara plagg, så den står i sovrummet... Önskar att jag hade fler garderober för jag vet inte riktigt hur jag ska möblera/inreda för att det ska bli bra eller snyggt.Klädstänger?
Klädstänger?
Aj.Jahaja... höll en avokado i handen, skulle ta ut kärnan så högg för att spetsa den men slant och högg genom avokadon och GENOM HANDEN
Nej, men fy så hemskt...Jahaja... höll en avokado i handen, skulle ta ut kärnan så högg för att spetsa den men slant och högg genom avokadon och GENOM HANDEN
Åh, vilken takhöjd du måste ha! Här får jag knappt in en trenchcoat om jag hänger den högst upp vid taketJag har en liten walk in closet där jag har stänger på höjden. Längst ner klänningar och sen kortare plagg högre upp, i tre våningar.
Jag har en sådan kollega! Har insett att det är oerhört tungt att dra runt allt negativt och kaosigt och bära det också. Vi har inte samma nivå för stress så hon är tydligt fortare stressad än vad jag är och förmedlar det jämt och ständigt också, vilket nu ökar på min egen stress... inte arbetet i sig alltså, utan hennes (över)reaktion.Åh vad jobbigt! Kände lite samma idag, allt var kaos för att jag inte var där i fredags. Men det visade sig att min kollega stressade upp mig lite i onödan, fick typ hjärtklappning imorse. Jobbigt att bli så påverkad av andras känslor…
Ja, jag sa det faktiskt till henne imorse så hon skulle tänka på det. Hoppas hon gör detJag har en sådan kollega! Har insett att det är oerhört tungt att dra runt allt negativt och kaosigt och bära det också. Vi har inte samma nivå för stress så hon är tydligt fortare stressad än vad jag är och förmedlar det jämt och ständigt också, vilket nu ökar på min egen stress... inte arbetet i sig alltså, utan hennes (över)reaktion.
Bra att du sa ifrån! Hur tog hon det?Ja, jag sa det faktiskt till henne imorse så hon skulle tänka på det. Hoppas hon gör det
Jag sa det lite i förbifarten när det lugnade ner sig, typ ”Nu är vi klara med allt, jag hetsade nog upp mig lite i onödan. Blev så stressad imorse när du var så på…”Bra att du sa ifrån! Hur tog hon det?
Har tänkt att säga ifrån själv men det är en svår sak att ta upp med någon tycker jag. Lätt att det tas emot illa.
Jag har en sån särbo. Oerhört icke-stresstålig och lätt för att förstora upp saker. Han blir lugn av mig, säger han. Well... jag blir stressad av honom ibland. Men vi jobbar på det. Jag att låta det rinna av och inte "ta ansvar" för det, han på sitt håll. Jobbigt är det iaf stundtals.Jag har en sådan kollega! Har insett att det är oerhört tungt att dra runt allt negativt och kaosigt och bära det också. Vi har inte samma nivå för stress så hon är tydligt fortare stressad än vad jag är och förmedlar det jämt och ständigt också, vilket nu ökar på min egen stress... inte arbetet i sig alltså, utan hennes (över)reaktion.