Funderade på om skulle lägga i plugg-tråden men är inte riktigt aktiv där och så är sablans störigt enligt mig, oavsett rimligt eller ej.
Här blir mer och mer irreterad på en specifik lärare.
Hans tenta var lite dålig på informera ville ha långa och utförliga svar, vissa i klassen att kunde se på poängen. Visst, men jag tycker man lägger till "Varför" , "beskriv det.." "utveckla svaret" om inte vill ha enbart det man fråga efter. + poäng faktiskt gjorde på EN fråga på omtentan.
Även bad mig göra en komplettering om ändå visste jag skulle bli underkänd också? Lite fräckt men han vill ha svar på alla frågor även anser tenta är prov/tenta klart där - ska inte innebära komplettering enligt mig.
Borde egentligen lämna kritik om utforma sin tenta bättre, men vet inte ens om jag orkar.
Sen dröjer han länge med omtentan och jag förväntar mig mail från plattformen vi har. Fick ingen inte mer än väldigt sen påminnelse av han som jag råka läsa lite för sent, några timmar sent, (va en del saker som kom ivägen)
Att hemtentan las ut på fredagen och skulle bli klar på måndag kväll. Sen räknar jag inte med en tenta läggs ut över en helg, har inte skett innan och tycker inte känns rimligt.
Nyfiken tycker är ok att man lägger en hemtenta över en helg?
Glad fick lite mer tidsfrist, som han mailade kl 23 att jag har till lunch dagen efter på mig. Glad hann se det, så var bara sitta mitt upp i natten och pilla ihop den, då jag vet inte kommer va pigg nog fixa innan lunch. Så be en bön nu godkänt så slipper han iallafall i denna kurs