Inget såntJag hade inte varit orolig om det inte varit frågan om några väldigt känsliga saker som tex skaldjur och fisk.
Tur buke finns med lugnande kommentarer så inte hela morgonen känns förstörd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inget såntJag hade inte varit orolig om det inte varit frågan om några väldigt känsliga saker som tex skaldjur och fisk.
Nä precis inte jag heller. Dessutom vinter och mörkt på natten. Ibland står våran mjölk framme mitt i solen varma dagar från 7.30 till 15.30...Jag hade inte varit orolig om det inte varit frågan om några väldigt känsliga saker som tex skaldjur och fisk.
Inget sånt
Tur buke finns med lugnande kommentarer så inte hela morgonen känns förstörd
Ja frysen är det nog bara att jag har en del glass att offra mig på......Tro mig, jag har missat att stänga både frys och kyl rätt ofta utan att ha paniklagat mat. Då ska vi komma ihåg att jag är rätt nojig angående matförgiftning eftersom min mage inte mår bra från början (Crohns) men hade som sagt inte varit ett dugg orolig i ditt fall
Fläta och hårklämman är det enda som fungerar relativt bra här med. Tills flätan löser upp sig då så det blir trassel pga det.Relaterar! Måste alltid fläta mitt hår såhär års om jag vill kunna ha mössa och halsduk på mig i mer än 20 minuter utan att sen behöva stå och reda ut enorma tovor i nacken efteråt
Om du bor i lägenhet och får kanalerna genom antennuttag på väggen så kan det vara antennkabeln som går in i tvn som är dålig. Eller ja den kan vara dålig oavsett om den går från väggen eller från någon annanstans...Visa bifogad fil 110041Det här den enda kanalen som fungerar är 4an och den vill jag inte se på. Så fort det inte är bra väder så blir det så. Och ibland även om vädret är bra.
Tycker inte jag. Inte mkt som är sämre.Ja det är ju bara skit på tv så det var ett lyft tycker jag. Fast det blev ju en märklig omgång.
Mensvärk och huvudvärk samtidigt... Känner mig som en klubbad säl
Oj vilken sändning kollar du på? Jag har bara hört kommentarer om hur otäckt det ser ut.Stör mig på att man som kommentator skrattar åt att skidåkare är helt utslagna.
6an. När flera låg. Ganska direkt efter målgång för Frida. Alla andra verkade fatta direkt att det var illa.Oj vilken sändning kollar du på? Jag har bara hört kommentarer om hur otäckt det ser ut.
Med andra ord, januari?Mängden folk på gymmet.
Vädret, värre än igår.
Underhalka.
Med andra ord, januari?
Mängden folk på gymmet.
Vädret, värre än igår.
Underhalka.
Ingen fara, gymmet blir snart tomt igen när folk "glömt" sina nyårslöften
Är dock glad över att smärtan inte är såhär varje gång, det var länge sedan det var så här illa...Ibland suger det verkligen att vara kvinna
Jag brukar säga att det är jag och byfånen Hur gör ens folk för att få mössor att sitta där de ska?! Jag har keps till 99% men ibland hade det varit bra med mössa.Jag har rund skalle xch platt bakhuvud. INGENTING sitter kvar. Mössor kanar sakta upp tills de bara är en liten strut högst upp på huvudet. Det enda som funkar är huvan på jackan.
Varför kan det inte bli populärt med snöre under hakan som det var när jag var riktigt liten?