Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inget sånt :)

Tur buke finns med lugnande kommentarer så inte hela morgonen känns förstörd:heart

Tro mig, jag har missat att stänga både frys och kyl rätt ofta utan att ha paniklagat mat. Då ska vi komma ihåg att jag är rätt nojig angående matförgiftning eftersom min mage inte mår bra från början (Crohns) men hade som sagt inte varit ett dugg orolig i ditt fall :)
 
Relaterar! Måste alltid fläta mitt hår såhär års om jag vill kunna ha mössa och halsduk på mig i mer än 20 minuter utan att sen behöva stå och reda ut enorma tovor i nacken efteråt :down:
Fläta och hårklämman är det enda som fungerar relativt bra här med. Tills flätan löser upp sig då så det blir trassel pga det.😅
Trodde jag skulle klara mig bättre efter frisörbesök men ikke. :down:
 
Visa bifogad fil 110041Det här :meh: den enda kanalen som fungerar är 4an och den vill jag inte se på. Så fort det inte är bra väder så blir det så. Och ibland även om vädret är bra.
Om du bor i lägenhet och får kanalerna genom antennuttag på väggen så kan det vara antennkabeln som går in i tvn som är dålig. Eller ja den kan vara dålig oavsett om den går från väggen eller från någon annanstans...

Du skulle även kunna höra med grannar om dom har samma problem. För om flera har det kan det vara ett "ingående" problem till lägenhetshuset. Då behöver någon tekniker dit och kontrollera att alla huvudenheter gör sitt jobb och fungerar som de ska.😅
 
Jag har rund skalle xch platt bakhuvud. INGENTING sitter kvar. Mössor kanar sakta upp tills de bara är en liten strut högst upp på huvudet. Det enda som funkar är huvan på jackan.

Varför kan det inte bli populärt med snöre under hakan som det var när jag var riktigt liten?
Jag brukar säga att det är jag och byfånen 😅 Hur gör ens folk för att få mössor att sitta där de ska?! Jag har keps till 99% men ibland hade det varit bra med mössa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
547
· Visningar
27 352
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 208
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 685
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 591
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp