Jag tycker också att det är störigt att detär snökaos, orange och gula varningar i 4 dygn följt av REGN?! Hallå? Kan det inte få vara två minus och att snön ligger kvar när den väl kommit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skicka hit!Det regnar. Stora glesa väldigt blöta droppar.
Har du parabol?Visa bifogad fil 110041Det här den enda kanalen som fungerar är 4an och den vill jag inte se på. Så fort det inte är bra väder så blir det så. Och ibland även om vädret är bra.
Aj som fan!stör mig på detta... Lär ju växa ut kul osv... Framförallt stör jag mig på att jag höll på att svimma när det hände. Sånt har jag inte hållt på med tidigare!
Visa bifogad fil 109964
Vet inte. Jag är fullständigt lost på sånt numera. Har bara haft boxer sen evigheter och sade upp boxern sen ett par år tillbaka. Har bara 1an, 2 an, 4 an och kunskapskanalen. Bor i lägenhet.Har du parabol?
Ja det är ju bara skit på tv så det var ett lyft tycker jag. Fast det blev ju en märklig omgång.Fångarna på fortet 2023 på bästa sändningstid? På riktigt?
Relaterar! Måste alltid fläta mitt hår såhär års om jag vill kunna ha mössa och halsduk på mig i mer än 20 minuter utan att sen behöva stå och reda ut enorma tovor i nacken efteråtVisa bifogad fil 110051
Det eviga trasslet. Jag vill kunna ha håret utsläppt även denna årstid ju.
Enda positiva är att jag inte skulle behöva en såndär donut ifall jag skulle vilja sätta upp håret på så vis...
" och ibland även om vädret är bra" hade jag inte väntat mig till sist, jag tror jag är övertröttVisa bifogad fil 110041Det här den enda kanalen som fungerar är 4an och den vill jag inte se på. Så fort det inte är bra väder så blir det så. Och ibland även om vädret är bra.
Samma här! Mitt hår är dessutom så tjockt att det puttar upp mössan annars.Relaterar! Måste alltid fläta mitt hår såhär års om jag vill kunna ha mössa och halsduk på mig i mer än 20 minuter utan att sen behöva stå och reda ut enorma tovor i nacken efteråt
Relaterar! Måste alltid fläta mitt hår såhär års om jag vill kunna ha mössa och halsduk på mig i mer än 20 minuter utan att sen behöva stå och reda ut enorma tovor i nacken efteråt
Jag har rund skalle xch platt bakhuvud. INGENTING sitter kvar. Mössor kanar sakta upp tills de bara är en liten strut högst upp på huvudet. Det enda som funkar är huvan på jackan.Samma här! Mitt hår är dessutom så tjockt att det puttar upp mössan annars.
Jag hade sådana problem för många år sedan och behövde då rikta om parabolenVet inte. Jag är fullständigt lost på sånt numera. Har bara haft boxer sen evigheter och sade upp boxern sen ett par år tillbaka. Har bara 1an, 2 an, 4 an och kunskapskanalen. Bor i lägenhet.
Du har inte en termometer så du kan kolla hur pass varmt det är i din kyl? Om den bara har stått lite på glänt kanske det inte har påverkat temperaturen jättemycket?Min kyl hade inte varit helt stängd inatt Slängde in saker från frysen men kommer nu vara rädd för matförgiftning och behöva tillaga sånt jag inte hade tänkt nu pga den rädslan
Tyvärr inte, hade planerat att köpa in snart för kyl&frys Slängde in en för rum/ute men tvivlar på korrekt resultat Min overnight-oats var inte iskall utan mer... Ja sval. Så otroligt irriterande. Jag kan utan problem låta saker stå framme lite väl länge så borde inte vara rädd men... Gah jobbigtDu har inte en termometer så du kan kolla hur pass varmt det är i din kyl? Om den bara har stått lite på glänt kanske det inte har påverkat temperaturen jättemycket?
Min kyl hade inte varit helt stängd inatt Slängde in saker från frysen men kommer nu vara rädd för matförgiftning och behöva tillaga sånt jag inte hade tänkt nu pga den rädslan
Eller köttfärs.Jag hade inte varit orolig om det inte varit frågan om några väldigt känsliga saker som tex skaldjur och fisk.