Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
20230107_210151.webp
Det här :meh: den enda kanalen som fungerar är 4an och den vill jag inte se på. Så fort det inte är bra väder så blir det så. Och ibland även om vädret är bra.
 
Visa bifogad fil 110051

Det eviga trasslet. Jag vill kunna ha håret utsläppt även denna årstid ju.:meh:

Enda positiva är att jag inte skulle behöva en såndär donut ifall jag skulle vilja sätta upp håret på så vis...
Relaterar! Måste alltid fläta mitt hår såhär års om jag vill kunna ha mössa och halsduk på mig i mer än 20 minuter utan att sen behöva stå och reda ut enorma tovor i nacken efteråt :down:
 
Min kyl hade inte varit helt stängd inatt:banghead::banghead::banghead: Slängde in saker från frysen men kommer nu vara rädd för matförgiftning och behöva tillaga sånt jag inte hade tänkt nu pga den rädslan :meh:
 
Du har inte en termometer så du kan kolla hur pass varmt det är i din kyl? Om den bara har stått lite på glänt kanske det inte har påverkat temperaturen jättemycket?
Tyvärr inte, hade planerat att köpa in snart för kyl&frys :banghead: Slängde in en för rum/ute men tvivlar på korrekt resultat :laugh: Min overnight-oats var inte iskall utan mer... Ja sval. Så otroligt irriterande. Jag kan utan problem låta saker stå framme lite väl länge så borde inte vara rädd men... Gah jobbigt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
547
· Visningar
27 352
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 208
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 685
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 591
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp