Underhalka ?Mängden folk på gymmet.
Vädret, värre än igår.
Underhalka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Underhalka ?Mängden folk på gymmet.
Vädret, värre än igår.
Underhalka.
Underhalka ?
Keps är ju bara att glömma för mig. 5 m så sitter dom på sniskan uppepå huvudet. Vi hade ju billiga visir på mitt förra jobb. Hade jag inte haft håret i tofs så hade visiret varit helt oanvändbart. Nu blev jag bara fnissad åt någon gång i halvtimmen. - Luff, vet du hur rolig du ser ut? Efter någon månad så orkade jag inte ens bry mig. Visiret täckte väl större delen av ansiktet men satt på sne. Väldigt på sne.Jag brukar säga att det är jag och byfånen Hur gör ens folk för att få mössor att sitta där de ska?! Jag har keps till 99% men ibland hade det varit bra med mössa.
Många kepsar gör det. Jag provade många innan jag hittade sådana som är tillräckligt djupa så att de sitter där de ska.Keps är ju bara att glömma för mig. 5 m så sitter dom på sniskan uppepå huvudet. Vi hade ju billiga visir på mitt förra jobb. Hade jag inte haft håret i tofs så hade visiret varit helt oanvändbart. Nu blev jag bara fnissad åt någon gång i halvtimmen. - Luff, vet du hur rolig du ser ut? Efter någon månad så orkade jag inte ens bry mig. Visiret täckte väl större delen av ansiktet men satt på sne. Väldigt på sne.
Exet hade en hel trave kepsar på hatthyllan. Jag använder inte keps.Många kepsar gör det. Jag provade många innan jag hittade sådana som är tillräckligt djupa så att de sitter där de ska.
ArbetsmartyrerNär man har en uppgift som görs gemensamt, oavsett om det är mockning eller tömning av diskmaskin på jobbet eller något helt annat, och en eller flera personer gör mycket mer än sin beskärda del på ett sådant sätt så att andra inte har möjlighet att dra sitt strå till stacken och sen tycker dessa personer att det är lämpligt att klaga på ojämn arbetsfördelning. Liksom, vänta 5 minuter (eller kanske snarare en timma om vi pratar mockning) så kanske någon annan kommer som kan göra det.
Jaaaaaa vi har flera i stallet som är sådär och sedan klagar över hur det baaaara är de som gör det lilla extra. Orsak och verkan verkar liksom inte uppenbart för dem.När man har en uppgift som görs gemensamt, oavsett om det är mockning eller tömning av diskmaskin på jobbet eller något helt annat, och en eller flera personer gör mycket mer än sin beskärda del på ett sådant sätt så att andra inte har möjlighet att dra sitt strå till stacken och sen tycker dessa personer att det är lämpligt att klaga på ojämn arbetsfördelning. Liksom, vänta 5 minuter (eller kanske snarare en timma om vi pratar mockning) så kanske någon annan kommer som kan göra det.