Själva hänget laddas. Jag har denna, och en mindre, enklare modell (den som är försvunnen)Med uppladdningsbara batterier eller laddar man själva hänget?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själva hänget laddas. Jag har denna, och en mindre, enklare modell (den som är försvunnen)Med uppladdningsbara batterier eller laddar man själva hänget?
Och mina behöver skridskor om det börjar regnaJag avskyr allt vad vinter och snö heter och det här är ju bara löjligt!! Snöstorm tre dagar och nu ser vi fram emot en vecka med flera plusgrader och regn. Mina hästar behöver snart flytväst i geggan!
Normal är tråkigt! (I min värld) du är Nahar och är bäst i världen på detAtt jag är så jävla konstig. Vill bara vara normal.
Vad är normal?Att jag är så jävla konstig. Vill bara vara normal.
Jag är också udda. Ibland är det jobbigt, men sedan tänker jag: Dussinmänniskor finns det så gott om. De gör lika, tycker lika, är lika. Om alla vore så, skulle det inte hända så mycket. Bara samma hela tiden. Jag tror att unika behövs. Då blir saker annorlunda. Det sker ingen utveckling om normen och normmänniskor får råda.Att jag är så jävla konstig. Vill bara vara normal.
Jag anses också ”konstig”Att jag är så jävla konstig. Vill bara vara normal.
Fast jag tror inte det finns sk "dussinmänniskor" utan lär man känna folk så inser man att alla är unika på sitt sätt.Jag är också udda. Ibland är det jobbigt, men sedan tänker jag: Dussinmänniskor finns det så gott om. De gör lika, tycker lika, är lika. Om alla vore så, skulle det inte hända så mycket. Bara samma hela tiden. Jag tror att unika behövs. Då blir saker annorlunda. Det sker ingen utveckling om normen och normmänniskor får råda.
Jo, jag tror också det på ett sätt. Men vissa saker/förhållningssätt/åsikter är så cementerade att det inte behövs mycket för att uppfattas som avvikande, t ex att man ska ha barn, att man ska leva i parförhållande och då heterosexuellt, att vi inte lever i ett patriarkalt samhälle osv.Fast jag tror inte det finns sk "dussinmänniskor" utan lär man känna folk så inser man att alla är unika på sitt sätt.
Fast man kan vara annorlunda än andra på olika sätt.Jo, jag tror också det på ett sätt. Men vissa saker/förhållningssätt/åsikter är så cementerade att det inte behövs mycket för att uppfattas som avvikande, t ex att man ska ha barn, att man ska leva i parförhållande och då heterosexuellt, att vi inte lever i ett patriarkalt samhälle osv.
Såklart. Det var sånt som jag funderar över nu.Fast man kan vara annorlunda än andra på olika sätt.
Äh, jag orkar inte.
Blev väldigt glad av den här låten, (inte ny, men jag hade inte hört den förut) känner mig också väldigt udda för det mesta. Vi är inte ensamma om att inte passa in i ”mall-ett-A” av samhällets förväntningar.Att jag är så jävla konstig. Vill bara vara normal.