Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är just att jag inte är hemma så mycket som ställer till det. Vet att katter klarar sig själva till stor del men känns ändå så där.
Ah, då är jag med. Men kanske köpa ett vuxet par katter som är vana vid varandra och där ägarna/katthemmet vet att de är supernöjda med varandras sällskap? Så blir ditt sällskap inte lika kritiskt.. (sen har jag ju ingen aning vad ”inte är hemma mycket” egentligen innebär i ditt fall, men 🙈)
 
Stör mig på att jag köpte 2 par nya byxor i höstas. Nu måste jag köpa minst 1 par till. Mina gamla är luftiga. I förrgår var det ett mindre hål. Igår var det typ 1 dm ihöjd med nederdelen av gylfen och nedåt.nu varje steg jag tar hör jag ett ritch. Typ 3 dm från halva gylfen och nedåt... :devil: :devil::devil::devil:
 
När jag skulle montera den ena dörren på mitt nya vitrinskåp märkte jag att den var trasig, rätt rejält dessutom. Det har legat ouppackat hemma hos oss ett tag och nu måste jag krångla med reklamation. Vet inte hur det går till med sånt heller när det antagligen är hos deras underleverantör leverantören det gått i kras.
 
Stör mig på att jag är hör nere i nollgradigt snöblandat regn när det verkar bli ännu en bra vinter uppe i Dalsland. Varför skulle de börja när jag flyttade ner? :cautious: Har visserligen en halv plan om att flytta norrut efter gymnasiet men saknar vintern nu
 
Varför får jag alltid huvudvärk när jag sover till så sent som 8? :down:
Men ja!

Orsaker till huvudvärk och migrän:
Sova för lite, sova för mycket
Kyla, värme
Fysisk aktivitet, för lite fysisk aktivitet
Socker, för lite socker
Stillastående luft, drag
Temperaturväxlingsr, väderväxling, hormoner, all mat, alla mediciner, ljud, tystnad, för mjuk säng, för hård säng.

Osv
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
25 26 27
Svar
531
· Visningar
26 709
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 203
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 682
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 590
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp