Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har inte möjlighet att ställa upp som kattvakt hemma hos dig? Många innekatter funkar ju att flytta på nån vecka eller två om ägaren ska resa bortAtt jag så gärna vill ha en katt men inte riktigt har möjligheten.
Det är just att jag inte är hemma så mycket som ställer till det. Vet att katter klarar sig själva till stor del men känns ändå så där.Du har inte möjlighet att ställa upp som kattvakt hemma hos dig? Många innekatter funkar ju att flytta på nån vecka eller två om ägaren ska resa bort
Ah, då är jag med. Men kanske köpa ett vuxet par katter som är vana vid varandra och där ägarna/katthemmet vet att de är supernöjda med varandras sällskap? Så blir ditt sällskap inte lika kritiskt.. (sen har jag ju ingen aning vad ”inte är hemma mycket” egentligen innebär i ditt fall, men )Det är just att jag inte är hemma så mycket som ställer till det. Vet att katter klarar sig själva till stor del men känns ändå så där.
Man tar alltid pommes på MaxStör mig på två saker. 1. Tröttnade på cmores film/serie-utbud och skaffade Viaplay istället för jag vill se vintersport. Men film/serie-utbudet är ju lika dåligt som på Cmore…
2. Vi köpte mat från Max på vägen hem men jag kände mig snål och var inte så hungrig då så tog inga pommes till mig. Nu vill jag ha pommes.
Ja jag kom på det när de var försentMan tar alltid pommes på Max
Förstår precis, jag vill ha en ponnyAtt jag så gärna vill ha en katt men inte riktigt har möjligheten.
Synd att du inte bor närmare, då hade vi kunnat dela på en ju. Längtar rejält efter en ponny.Förstår precis, jag vill ha en ponny
Åh. Samma här.Att jag så gärna vill ha en katt men inte riktigt har möjligheten.
VerkligenSynd att du inte bor närmare, då hade vi kunnat dela på en ju. Längtar rejält efter en ponny.
Jag vill också! Men min allergiiiii En vacker dag ska jag flytta upp en ordentlig astmautredning på priolistan.Verkligen
En till väldigt gärna vill ha katt(er) och läser annonser varje dag.Att jag så gärna vill ha en katt men inte riktigt har möjligheten.
Jo, nackdelen är väl mest att det inte blir så anonymt om det ska bli begripligt för mottagaren.Anonyma brev is da skit. I pappersformat.
Men ja!Varför får jag alltid huvudvärk när jag sover till så sent som 8?