Det verkar som att polisens besök i grannskapet i går kväll fungerade. Jag har inte hört något sladdande under natten...Halka på kvällen/natten..... Men nyss blinkade det blått utanför fönstret... hoppas polisen hann se ett och annat...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det verkar som att polisens besök i grannskapet i går kväll fungerade. Jag har inte hört något sladdande under natten...Halka på kvällen/natten..... Men nyss blinkade det blått utanför fönstret... hoppas polisen hann se ett och annat...
Har för mig att det i princip alltid är klimatsmartare att flyga till Gotland! Små propellerplan som allt som oftast går fullbokade och flyger på 45min från Stockholm, vs stora båtar som går över på strax över 3h där de nästan aldrig är ens halvfulla.Skulle boka däcksplats på destination Gotland och vid rimliga tider blir det billigare att flyga över. Bra klimattänk!!
Är det en segelbåt eller eldriven båt? För annars är det nog typ sak samma i klimatsynpunkt. Båtbränsle är något av det klimat- och miljövidrigaste som finns.Skulle boka däcksplats på destination Gotland och vid rimliga tider blir det billigare att flyga över. Bra klimattänk!!
Anonyma brev is da skit. I pappersformat.Såg ett inlägg på facebook av någon som vill hyra ut sin lägenhet, och såg någon alltför välbekant vara intresserad... Sitter nu här och vill dra iväg ett pm för att varna uthyraren men inser att det lika gärna kan komma fram till aset som inte under några omständigheter får veta att jag varnat om honom. Dels för att det vore förtal och dels för att jag är livrädd för honom
Kan inte riktigt beskriva situationen - men, stör mig just nu på en organisatorisk sak i stallet.
Men, nej! MardrömRenoveringsarbeten (ej självvalda) i lägenhetshuset som gör oss hemlösa under en löst cirkadefinierad tid