Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Facebook. Har skrollar där i två dagar nu och det är bara annonser och liknande.
Någon av mina vänner borde väl ha lagt upp något iallfall.:confused:

Och var är stället där jag engång kunde lägga in "favoriter" aka typ alla vänner av intresse för att få ett separerat flöde på dom? Kom upp som en drop down förut när jag scrollade uppåt och när den försvann på någon annan sida men nu?? Spårlöst försvunnet både på datorn och mobilen.
 
Usch, det är lite lång tid.
Max 2-3 dagar tycker jag är helt okej. Sen om man vill ha gratis leverans kan man ju få vänta länge, men det har man ju själv valt i så fall ju.
Fast är det något särskilt man behöver så kan det ta väldigt lång tid månader till och med.
 
Facebook. Har skrollar där i två dagar nu och det är bara annonser och liknande.
Någon av mina vänner borde väl ha lagt upp något iallfall.:confused:

Och var är stället där jag engång kunde lägga in "favoriter" aka typ alla vänner av intresse för att få ett separerat flöde på dom? Kom upp som en drop down förut när jag scrollade uppåt och när den försvann på någon annan sida men nu?? Spårlöst försvunnet både på datorn och mobilen.
Gå in i annonsinställningarna och rensa där så borde det komma färre annonser. Jag har skrivit om det förut här på buke men orkar inte leta upp de inläggen nu, prova sökfunktionen. :)
 
Gå in i annonsinställningarna och rensa där så borde det komma färre annonser. Jag har skrivit om det förut här på buke men orkar inte leta upp de inläggen nu, prova sökfunktionen. :)
Får försöka med det och se om det blir bättre. :)
Hittade även mina sk favoriter nu när jag verkligen gick igenom mer noggrant.
 
Stör mig på sjukdom! Blev förkyld som tusan för 1,5 vecka sen, satt i några dagar så har varit ”frisk” ganska precis en vecka, enbart hosta kvar. Sen blev pojkvännen sjuk, och är fortfarande. Idag började jag känna av halsen igen och nu forsar snoret, jag nyser, och tempen på väg upp.

HUR ÄR DET MÖJLIGT ATT BLI FÖRKYLD IGEN SÅ HÄR SNABBT EFTER SENASTE GÅNGEN?!?! :rage:
 
Halka på kvällen/natten..... :devil: :devil: :devil: Men nyss blinkade det blått utanför fönstret... hoppas polisen hann se ett och annat...
 
Stör mig på att jag sitter på jobbet och oroar mig för hästarna, tänk om de kommit ut ur hagen och det var dem hundarna skällde på? Tänk om en älg rivit ner trådarna och de blivit skrämda?

En snöstorm för många år sedan när jag skulle ta in varulven och han stod och skällde som besatt nere vid staketet så var hästarna mycket riktigt där, jag fick ta koppel och fånga in dem och gå tillbaka och stänga in dem över natten och laga hagen dagen efter. Nu dök inte den tanken upp förrän jag redan var på väg till jobbet och hade inte tid att vända. Varför gick jag inte ut och kollade när de skällde? :banghead:

Å andra sidan, de har massor med mat, gott om halm i ligghallen och vatten i tunnorna. Varför skulle de gå ut från hagen? Jo, om de blir skrämda ... :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
25 26 27
Svar
520
· Visningar
26 321
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 185
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 682
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 587
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp