Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att det är sånt lågtryck. Min kökspanna som brinner direkt har inte velat fatta els. Eller så har den SLOCKNAT efter en stund. Har väl aldrig hänt förr.

Pannan brann efter rejält med diesel på veden (ja, jag vet. Föga miljövänligt men normalt använder jag typ en tsk)

Det är ett par minusgrader och ska fortsätta så eller värre, i minst tio dagar enl SMHI.
 
Biljettpriserna hos Destination Gotland... Tänkte vara ute i god tid för att hålla priset nere (resan är i augusti). 1500:- tur och retur (dock flex-biljetter på båda)..!! Då är det ju inte direkt resa hemifrån utan jag måste ju fortfarande betala runt 500:- minst tur och retur för att ta mig till Nynäshamn också.
 
Hade sisådär åtta samtal att ringa idag. Två svarade, varav en fick-svarade och alltså inte gick att få kontakt med.
Så nu sitter jag med en hel hög människor som måste kontaktas imorgon istället. Och jag som ville avsluta dagen med en tom ärendelista.
 
Min hyresvärd har problem med sina utskick via sms... För ett par dagar sedan fick jag ett "ursäkta att vi skickat fel datum" - sms trots att jag inte fått något. Nu har jag fått själva påminnelse-smset fortfarande med fel datum.. Litar dock på vad som står i appen och på lappen jag fick i brevlådan, men fick ändå lite puls då jag trodde de skulle in hit i morgon.
 
Mina höns smet ut idag när jag skulle bära in en säck foder och tänkte inte gå in så jag bad grannen stänga åt dem. Han har varit nere två gånger men en fattas och det regnar och ska bli kallt. Jag är inte hemma förrän vid 23, kommer aldrig hitta den men måste försöka. 😢
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
519
· Visningar
26 147
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 179
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 677
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 584
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp