Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låt en jägare sitta pass där?Där jag har hästarna finns rörelsesensorer så gubben ser svinen bra när de är utanför och gräver upp tomten för honom. Grisarna bryr sig inte ett skvatt.
De har försökt, senast de var där fick de syn på galten på ca 25 m avstånd som gruffade åt dem, de backade skyndsamt + just där är för nära byggnader, bl a stallet.Låt en jägare sitta pass där?
Vilken kväll du harPå att min familj ber mig göra dessert, okejar idén, säger att det är gott men bara en äter upp. Varför försöker jag ens?
Tyvärr inget ovanligt i min familj. Jag passar inte in. Står ut för dotterns skull.Vilken kväll du har
Här smällde det till o från fram till kl 04. Kan inte förstå.Idioter som verkar bränna en årslön på fyrverkerier.
Nu har jag äntligen kunnat släppa ut hästarna igen. Städa boxarna tar jag efter sömn för jisses vad det ser ut.
Om du vill, så testa att öppna sökresultaten du vill kika på i ny flik istället för att klicka fram och tillbaka. Då bör du slippa frågan hela tidenGoogles förb*nnade tjat om att jag ska logga in!
Går in på Google, det kommer en uppmaning om att logga in. Nej tack, klickar bort och gör sökningen. När jag varit inne på en av sökträffarna så backar jag tillbaks till Google och upp kommer en uppmaning om att logga in. NEJ sa jag ju! Klickar bort. Kollar nästa länk i träfflistan. Backar tillbaks och Google vill att jag ska logga in. NEJ!!! VILL INTE! Klickar bort rutan.
Osv.
Varenda j*vla gång jag går in på Google så tjatar de på mig.
Jag kan faktiskt tänka själv! Sluta tjata på att jag ska logga in!
Här med. Jsc somnade vid 1.30 men vaknade igen av pangande vid 4.Här smällde det till o från fram till kl 04. Kan inte förstå.