Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Googles förb*nnade tjat om att jag ska logga in!
Går in på Google, det kommer en uppmaning om att logga in. Nej tack, klickar bort och gör sökningen. När jag varit inne på en av sökträffarna så backar jag tillbaks till Google och upp kommer en uppmaning om att logga in. NEJ sa jag ju! Klickar bort. Kollar nästa länk i träfflistan. Backar tillbaks och Google vill att jag ska logga in. NEJ!!! VILL INTE! Klickar bort rutan.
Osv.
Varenda j*vla gång jag går in på Google så tjatar de på mig. :banghead::mad:
Jag kan faktiskt tänka själv! Sluta tjata på att jag ska logga in!
 
Googles förb*nnade tjat om att jag ska logga in!
Går in på Google, det kommer en uppmaning om att logga in. Nej tack, klickar bort och gör sökningen. När jag varit inne på en av sökträffarna så backar jag tillbaks till Google och upp kommer en uppmaning om att logga in. NEJ sa jag ju! Klickar bort. Kollar nästa länk i träfflistan. Backar tillbaks och Google vill att jag ska logga in. NEJ!!! VILL INTE! Klickar bort rutan.
Osv.
Varenda j*vla gång jag går in på Google så tjatar de på mig. :banghead::mad:
Jag kan faktiskt tänka själv! Sluta tjata på att jag ska logga in!
Om du vill, så testa att öppna sökresultaten du vill kika på i ny flik istället för att klicka fram och tillbaka. Då bör du slippa frågan hela tiden :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
513
· Visningar
26 011
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 179
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 675
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 584
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp