Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad ska dom göra då? På apoteket sa dom att jag inte behövde söka om inte nageln blev konstig.Sök vård!!
För att nageln gör ont och vården kan hjälpa dig. T.ex genom att ta bort nageln så en ny vettigare och mer skötsam nagel växer utVad ska dom göra då? På apoteket sa dom att jag inte behövde söka om inte nageln blev konstig.
Ta bort Då får dom nog droga mej tills jag inte vet vad jag heter. Det är sånt jag drömmer mardrömmar om ju.För att nageln gör ont och vården kan hjälpa dig. T.ex genom att ta bort nageln så en ny vettigare och mer skötsam nagel växer ut
Jag har! Den ska vara med i vår smakchallenge dagen före julafton. Även messmör och baba ganouch. Inget av barnen har testat.Har ingen Trocadero.
Jaha verkar som att Blossa inte gör den glöggen längre, men varför?! Den har ju alltid funnits och varit så god! StörigtStör mig på att ingen affär i min närhet har Blossas alkoholfria vita glögg hemma. Bara massa annan vit glögg med olika smaker eller den vanliga röda. Jag vill ju ha den vita ju!!
Jag är rätt övertygad om att du får bedövning. Boka tid hos din hudläkare så att dom kan kolla på det. Dom gör ju inget utan att du är med på det. Har man återkommande problem så kan man ofta inte fix det själv. Inte alltid det behövs sjukvård utan ibland kan man gå till ställen som har fotvård, men i ditt fall skulle jag söka vård.Ta bort Då får dom nog droga mej tills jag inte vet vad jag heter. Det är sånt jag drömmer mardrömmar om ju.
På min bror har de fixat bort problemet permanent. Vet inte riktigt hur, men typ tagit bort den yttersta delen av tillväxtzonen eller något? Hans nagel är smalare nu och är aldrig ut i där den alltid brukade fastna förr.Vad ska dom göra då? På apoteket sa dom att jag inte behövde söka om inte nageln blev konstig.
Man får bedövning! Man behöver inte gå till hudläkare utan kan gå till sin vårdcentral. De kan ta bort nageln där eller så skickar de remiss till kirurgenJag är rätt övertygad om att du får bedövning. Boka tid hos din hudläkare så att dom kan kolla på det. Dom gör ju inget utan att du är med på det. Har man återkommande problem så kan man ofta inte fix det själv. Inte alltid det behövs sjukvård utan ibland kan man gå till ställen som har fotvård, men i ditt fall skulle jag söka vård.
Bara -7 och blåst här men mitt hus är dåligt isolerat så nu är det svinkallt.Minus 19 och BLÅSER. Nån måtta på eländet får det väl vara.
Sist jag uppdaterade min telefon fick jag en ny uppdatering som envisas med att tycka att jag ska installera den. Gör något på telefonen å så tar uppdateringen över å tycker hej uppdatera mig å så måste jag trycka bort skiten.Mjukvaruutvecklare som inte vet när enough is enough.
Det kan inte bara vara jag som är trött på oändliga uppdateringar och uppgraderingar, nya features som ingen bett om, förändrade användargränssnitt som tar tid att lära om etc etc. Säkerhets- och stabilitetsuppdateringar - ja tack. Evighetsförändrande bara för förändringens skull - NEJ för farao!
Trist.Sist jag uppdaterade min telefon fick jag en ny uppdatering som envisas med att tycka att jag ska installera den. Gör något på telefonen å så tar uppdateringen över å tycker hej uppdatera mig å så måste jag trycka bort skiten.
Blev dock inte bättre av att min man, när jag klagade på hans ursäktande, frågade vad jag själv säger när jag nyser då. Eh ja, jag kunde ju inte ljuga så jag svarade att jag brukar säga "tjohej". Jag förlorade eventuellt lite pondus där.Folk som ber om ursäkt när de nyser. Det är förmodligen en ganska brittisk sak (?), här ber vi ju om ursäkt för saker till höger och vänster och allt däremellan, och i vanliga fall gillar jag det men när det kommer till nysningar blir det bara så himla konstigt! Det är ju liksom ingenting man kan kontrollera, eller rå för, så varför be om ursäkt för det? Och vad ska jag som icke-nysare säga, "no problem"? "You're excused"?
”Yes, how dare you?” är det enda rimliga svaret imo.Folk som ber om ursäkt när de nyser. Det är förmodligen en ganska brittisk sak (?), här ber vi ju om ursäkt för saker till höger och vänster och allt däremellan, och i vanliga fall gillar jag det men när det kommer till nysningar blir det bara så himla konstigt! Det är ju liksom ingenting man kan kontrollera, eller rå för, så varför be om ursäkt för det? Och vad ska jag som icke-nysare säga, "no problem"? "You're excused"?