Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det därför jag inte har fattat att det är julafton om 12 dagar, och drabbas av plötsliga utbrott av panik.
Vad är rekordet på antal julkalendrar är ju en stor fråga....Kan du inte försöka komma in i den själv genom att köpa rekordmånga i år?![]()
Men det ser ut att bli mildväder till jul
Men det ser ut att bli mildväder till jul
Så det innebär det att vintern bara blev fyra veckor
Kanske![]()
Alltså minusgraderna innebär att min vita häst faktiskt är vitI wish! Men har det väl blivit vinter så "får" det inte bli meteorologisk vår förrän 15 februari ens om det är tio grader varmt i genomsnitt hela januari. Jag tar dock tacksamt emot mildvädret ändå!
/SMHI-nörden
Det skulle vara trevligt om det höll i sig över jul åtminstone.Alltså minusgraderna innebär att min vita häst faktiskt är vit
Och förra året hade en av mina hästar väldiga problem med regnskållordå det bara var fuktigt hela tiden
Så just nu är jag lite positivt inställd till minusgrader
Vet inte om jag vill ha mildväder redan egentligen![]()
Aldrig haft problem med regnskållor tidigare men hästen hade rejäla problem med mugg för många år sedanDet skulle vara trevligt om det höll i sig över jul åtminstone.
Jag får klippa min ena, han får regnskållor direkt annars med sin björnpäls.
Jag håller tummarna för att det håller sig i schack.Aldrig haft problem med regnskållor tidigare men hästen hade rejäla problem med mugg för många år sedan
Förra året bara exploderade det stackars häst
Nu har hon på två ställen små misstänkta skorv men de verkar inte sprida sig
TackJag håller tummarna för att det håller sig i schack.
Wow! En hel procent!
Sök vård!!Nageltrång. Min stortå gör förbannat ontdessutom infektion. Den nageln har alltid varit knepig och det hjälper inte hur jag än gör när jag klipper för den skär alltid i tån på nått sätt. Och nu är det hela vägen ner till nagelbanden.
"Duu, Klas-Göran... vet du den där servisen jag har haft mina ögon på, nu har de prissänkt den från 100 euro till 99, vad säger du? Ska vi slå till?"Wow! En hel procent!![]()