Jag tänker på det varje morgon när jag sopar av taket, tänk om alla kunde göra det här, så man slipper bli förblindad av snörök helt plötsligt...Den årliga irritationen, SOPA AV BILEN OM DU SKA GE DIG UT I TRAFIKEN, ELLER STANNA HEMMA!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker på det varje morgon när jag sopar av taket, tänk om alla kunde göra det här, så man slipper bli förblindad av snörök helt plötsligt...Den årliga irritationen, SOPA AV BILEN OM DU SKA GE DIG UT I TRAFIKEN, ELLER STANNA HEMMA!
Men man säger prosit när de nyser så de inte hinner be om ursäktAlltså mycket är jag, men inte synsk!
Jag säger ”jag är inte förkyld det är allergi” numera faktisktApropå ”ursäkta”:ts vara eller inte vara vid nysningar, så är min spaning att folk slutat säga prosit i stor utsträckning sen pandemin. Upplever att nysningar ska man inte låtsas om? Så jag säger ofta ursäkta när jag nyst för att fylla tystanden efter prosit:et som inte kom
Tänk om de kunde sopa av även lyktorna och inte bara vifta lite med vindrutetorkarna på rutan så de ser framåt?Jag tänker på det varje morgon när jag sopar av taket, tänk om alla kunde göra det här, så man slipper bli förblindad av snörök helt plötsligt...
Men ja! Får ta en tur@Malibu_Stacy Du får ta dig till Oxelösund Kom tänka på dig när jag råka lägga blick på glöggen här.Visa bifogad fil 107829
Haha, det där gör jag om jag nyser i sällskap. "Omg, I'm SO sorry!" Lite som när jag rapar eller fiser.Folk som ber om ursäkt när de nyser. Det är förmodligen en ganska brittisk sak (?), här ber vi ju om ursäkt för saker till höger och vänster och allt däremellan, och i vanliga fall gillar jag det men när det kommer till nysningar blir det bara så himla konstigt! Det är ju liksom ingenting man kan kontrollera, eller rå för, så varför be om ursäkt för det? Och vad ska jag som icke-nysare säga, "no problem"? "You're excused"?
Låter som en LarsmoboDet där kan jag dock göra mig lite skyldig till ibland, sådär när man vet att man borde veta namnet/året, så fastnar man på det trots att det har noll relevans
Fast jag tror just de här personerna gör det bara för att skryta med hur de känner "alla" i bygden faktiskt.Det där kan jag dock göra mig lite skyldig till ibland, sådär när man vet att man borde veta namnet/året, så fastnar man på det trots att det har noll relevans
Det värsta är att det börjar sprida sig till andra kretsarOk, nu stör jag mig även ofantligt mycket på att precis allting tydligen är ett "PARADIGMSKIFTE". Den här ticsen som drabbat högern är precis som ett barn som hittat en ny leksak och måste pipa med den HELA TIDEN. Statsministern får be Tomten om en ordbok, så vi får lite variation. Det finns fler ord.
Stör mig fortfarande på att han inför valet 2018 sa typ att ”folket ska också få vara med och bestämma”.Stör mig ofantligt på att Kristersson alltid låter som att han talar till en förskoleklass. Så långsamt och omständigt och övertydligt och med så mycket pauser och gestikulerande. Pust.
Oh no, you did not just call me a Larsmobo..?!Låter som en Larsmobo
Ah, okej, för mig handlar det nog bara om att jag/vi fastnar i någon sorts referensloop och glömmer bort omvärldenFast jag tror just de här personerna gör det bara för att skryta med hur de känner "alla" i bygden faktiskt.
Möte en som inte hade sopat av framrutan, den kan inte ha sett vägen alls.Den årliga irritationen, SOPA AV BILEN OM DU SKA GE DIG UT I TRAFIKEN, ELLER STANNA HEMMA!
Jag kan inte läsa artikeln men kokar ändå. Kan föreställa mig...Jag skäms å mitt läns vägnar Fy F*N helt enkelt
https://www.gd.se/2022-12-13/luciatag-stoppades-av-sd--pa-grund-av-icke-kvinnlig-lucia