Menade inte att skriva hudläkare utan husläkare - autocorrect som har varit i farten .Man får bedövning! Man behöver inte gå till hudläkare utan kan gå till sin vårdcentral. De kan ta bort nageln där eller så skickar de remiss till kirurgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menade inte att skriva hudläkare utan husläkare - autocorrect som har varit i farten .Man får bedövning! Man behöver inte gå till hudläkare utan kan gå till sin vårdcentral. De kan ta bort nageln där eller så skickar de remiss till kirurgen
Mer viktigt vad som sker i de formella kanalerna än vad som tvättas offentligt. Just för att det är en sådan samhällsfunktion som det är.What?
Det handlar om vänskapskorruption bland dem som ska ansvara för rikets säkerhet.
Kan inte diskuteras nog, enligt min mening. det kommer ju mer och fler detaljer vart eftersom.
Jag hoppas de fortsätter skriva och tvättar hela byken. Och att alla de som är inblandade inte får jobba kvar.
Jag kan inte låta bli att undra vad hon tänker eftersom hon nu har ihop det med överbefälhavaren. Ok om man dras till äldre män med makt, men lite smart får man väl vara också?What?
Det handlar om vänskapskorruption bland dem som ska ansvara för rikets säkerhet.
Kan inte diskuteras nog, enligt min mening. det kommer ju mer och fler detaljer vart eftersom.
Jag hoppas de fortsätter skriva och tvättar hela byken. Och att alla de som är inblandade inte får jobba kvar.
För mig känns det som om de upprepar samma saker hela tiden i media. De enda nya fakta jag läste igår var att LHS fick tjänstevapen trots att hon inte klarat vapenutbildningen/konflikthanteringsutbildningen och att det var polisforskaren SH som begärt ut allmänna handlingar om henne.What?
Är det en polisforskare som tittat på saker så hade det ju varit klart intressant att höra vad hen säger med ett lite mer analytiskt perspektiv.För mig känns det som om de upprepar samma saker hela tiden i media. De enda nya fakta jag läste igår var att LHS fick tjänstevapen trots att hon inte klarat vapenutbildningen/konflikthanteringsutbildningen och att det var polisforskaren SH som begärt ut allmänna handlingar om henne.
Som barnet. Förra julen överraskade jag henne med att få pierca öronen efter skolavslutningen. Hon var så vansinnigt arg på mig och ville nästan inte åka med på överraskning, hon ville veta!Ska på nånting nu på fredag. Vet ingenting bara att jag ska vara finklädd. Jag hatar överraskningar vill veta allt i minsta detalj
JahaMenade inte att skriva hudläkare utan husläkare - autocorrect som har varit i farten .
Brukar försöka hålla barnets farmor lite involverad i barnets liv, eftersom jag vet att hon känner sig ensam i sitt enorma hus boendes långt ifrån alla barnen, och saknar sina barnbarn.
Skickade därför en bild på barnet utklädd inför luciafirandet igår och fick som vanligt ett svar i stil med "Varför kommer det aldrig några så söta barn och lussar för stackars mig? Jag hade också velat ha en lussekatt!" Får alltid den typen av svar och det stör mig lika mycket varje gång
Vårat julbord var faktiskt extremt snälla och vi slapp betala för dom sjuka. Trots att det var försent och vi meddelade dom att vi blir färre på grund av sjukdom för att dom skulle kunna dra ner på maten som behövde göras.Att antalet sjuka ökar och flera av mina kollegor har avbokat julbordet
Här är det för att undvika att bli sjuk, så personerna är friska.Vårat julbord var faktiskt extremt snälla och vi slapp betala för dom sjuka. Trots att det var försent och vi meddelade dom att vi blir färre på grund av sjukdom för att dom skulle kunna dra ner på maten som behövde göras.
Undvika att bli sjuk så som helt friska utan symtom och undviker julbordet för att det kommer vara mycket folk och risken att bli sjuk ökar markant?Här är det för att undvika att bli sjuk, så personerna är friska.
Så stör mig även på covid
JaUndvika att bli sjuk så som helt friska utan symtom och undviker julbordet för att det kommer vara mycket folk och risken att bli sjuk ökar markant?
Men fint är det!