Störiga saker vi stör oss på, del 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men suck! Köpte en malmbyrå begagnad förra veckan, jag behövde en exakt likadan för ett projekt hemma, jag hade redan en. Så en byrå som vi använt för att ha kläder i är såld. Började göra iordning den nya byrån och inser att det inte alls är en malmbyrå. Det är en kopia. :banghead: det kommer absolut inte fungera, så jag måste sälja den. Har nu ingenstans att ha kläderna :laugh: min plan var att få tag på två stycken begagnade, jag hade inte så bråttom innan, men det blev lite värre nu.
 
En bekant som hela tiden lägger upp stories på snappen. Flera gånger om dagen och jag skiter fullständigt i den människan. Får notiser om det hela tiden. Och alla satans notiser om vilka som finns på snappen och vänförslag. Det bara haglar över mej. Men tar jag bort notiser så kommer det inte några notiser om när jag får meddelande från vänner heller. Jag hatar snappchat. Borde aldrig ha skaffat skiten :turd:
 
En bekant som hela tiden lägger upp stories på snappen. Flera gånger om dagen och jag skiter fullständigt i den människan. Får notiser om det hela tiden. Och alla satans notiser om vilka som finns på snappen och vänförslag. Det bara haglar över mej. Men tar jag bort notiser så kommer det inte några notiser om när jag får meddelande från vänner heller. Jag hatar snappchat. Borde aldrig ha skaffat skiten :turd:
Vänförslag kan du iaf ta bort notiser för. Det gjorde jag alldeles nyligen.
 
En bekant som hela tiden lägger upp stories på snappen. Flera gånger om dagen och jag skiter fullständigt i den människan. Får notiser om det hela tiden. Och alla satans notiser om vilka som finns på snappen och vänförslag. Det bara haglar över mej. Men tar jag bort notiser så kommer det inte några notiser om när jag får meddelande från vänner heller. Jag hatar snappchat. Borde aldrig ha skaffat skiten :turd:
Stäng av notiserna till snapchat. Jag har inga notiser och tycker det är skönt att bestämma själv när jag vill gå in och titta där. 😇
 
En bekant som hela tiden lägger upp stories på snappen. Flera gånger om dagen och jag skiter fullständigt i den människan. Får notiser om det hela tiden. Och alla satans notiser om vilka som finns på snappen och vänförslag. Det bara haglar över mej. Men tar jag bort notiser så kommer det inte några notiser om när jag får meddelande från vänner heller. Jag hatar snappchat. Borde aldrig ha skaffat skiten :turd:

Du kan ju välja bort att få notiser från vissa personer :)
Hade jag känt som du hade jag dock tagit bort kontakten helt.
 
Kastade mig in till kontoret eftersom det plötsligt stod att leveransen vi väntar på måndag i själva verket ska komma idag. Nu sitter jag här i all min ensamhet och inser att jag inte har en susning om när, hur eller om paketet faktiskt kommer att dyka upp. Det står bara "out for delivery" sedan 07:14 i morse och spårningsnumret fungerar inte. När jag ringde kundservice hamnade jag på ett ställe i Inverness, som inte kunde hjälpa mig men gav mig ett telefonnummer till kontoret med ansvar för min region. De visade sig dock sitta i Oban och kunde inte heller hjälpa mig, så jag fick ett tredje telefonnummer vilket i sin tur leder till en "xxx is not available right now". Jahapp. Inte vågar jag gå och handla lunch heller, för lagen om all världens jävlighet skulle förmodligen se till att leveransen dyker upp exakt under de 7 minuter jag är borta :meh:
 
Jag väntar på ett viktigt mejl, i samma nivå som telefonsamtalet jag väntade på igår om någon minns. Förstår inte hur jag ska kunna foka på något annat än detta mejl. Är inte ens säkert det kommer idag. Så fort klockan slår helg så kommer jag iaf kunna släppa det tills på måndag men nu är jag minst sagt lite för ofokuserad för att få något vettigt gjort.
 
Får ständigt orsak till att störa mig på min mobil.
ALDRIG mer ska jag ha en Xperia.

Jag klarar inte att ta upp den ur väskan lee fickan för att svara. Råkar jag nudda skärmen så försvinner samtalet och jag hittar det ingenstans. Den sänder tydligen ett meddelande att jag inte kan svara.
Det ä ohyggligt svårt att plocka upp en mobil utan att alls NUDDA nån del av skärmen :banghead:

Kommer bli tvungen att köpa ett tjockt och otympligt fodral som man viker upp för att se skärmen. Ett fodral jag inte vill ha. Bara för att jag vill kunna svara även när mobilen inte ligger på bordet.

Tyvärr är den bara halvannat år gammal och fullt fungerande i alla andra avseenden. :arghh:
Så jag kan ekonomiskt inte försvara att köpa en ny mobil.
 
Stör mig orimligt mycket för att folk kallar tätorten/kommunen där jag bor för vår lilla stad i diverse sammanhang, som om det vore Bullerbyn :cautious:.
 
Skulle köpa en hudkräm, köpte en annan (dyrare) som jag trodde jag luktat på tidigare och tyckt luktade gott -det gjorde den inte :arghh:
I klass med att köpa parfym som man luktat på flera gånger och även provat. Men när man väl har köpt parfymen så luktar den nått helt annat, nästan så man vill spy. Och i det/dom här fallet/fallen så var det rätt parfym/er.
 
Får ständigt orsak till att störa mig på min mobil.
ALDRIG mer ska jag ha en Xperia.

Jag klarar inte att ta upp den ur väskan lee fickan för att svara. Råkar jag nudda skärmen så försvinner samtalet och jag hittar det ingenstans. Den sänder tydligen ett meddelande att jag inte kan svara.
Det ä ohyggligt svårt att plocka upp en mobil utan att alls NUDDA nån del av skärmen :banghead:

Kommer bli tvungen att köpa ett tjockt och otympligt fodral som man viker upp för att se skärmen. Ett fodral jag inte vill ha. Bara för att jag vill kunna svara även när mobilen inte ligger på bordet.

Tyvärr är den bara halvannat år gammal och fullt fungerande i alla andra avseenden. :arghh:
Så jag kan ekonomiskt inte försvara att köpa en ny mobil.
Har du kollat på inställningar, du bör kunna välja hur du föredrar att svara.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 233
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
27 698
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 694
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 258
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp