pepp
Trådstartare
Att jag måste ta leverprover varje gång jag ska förnya mina p-piller.
Okej. Verkar slippa det from nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att jag måste ta leverprover varje gång jag ska förnya mina p-piller.
Påminner mig om att jag fick reda på att MIA är antivaxxer. "live fast die young" indeedMärker att det kanske blev lite luddigt när jag skrev i affekt. Det är alltså en grupp på facebook. En sådan där som säger "sanningen" och är full av klimatförnekare, antivaxxare, rysstroll och nyttiga idioter.
Vänförslag kan du iaf ta bort notiser för. Det gjorde jag alldeles nyligen.En bekant som hela tiden lägger upp stories på snappen. Flera gånger om dagen och jag skiter fullständigt i den människan. Får notiser om det hela tiden. Och alla satans notiser om vilka som finns på snappen och vänförslag. Det bara haglar över mej. Men tar jag bort notiser så kommer det inte några notiser om när jag får meddelande från vänner heller. Jag hatar snappchat. Borde aldrig ha skaffat skiten
Stäng av notiserna till snapchat. Jag har inga notiser och tycker det är skönt att bestämma själv när jag vill gå in och titta där.En bekant som hela tiden lägger upp stories på snappen. Flera gånger om dagen och jag skiter fullständigt i den människan. Får notiser om det hela tiden. Och alla satans notiser om vilka som finns på snappen och vänförslag. Det bara haglar över mej. Men tar jag bort notiser så kommer det inte några notiser om när jag får meddelande från vänner heller. Jag hatar snappchat. Borde aldrig ha skaffat skiten
En bekant som hela tiden lägger upp stories på snappen. Flera gånger om dagen och jag skiter fullständigt i den människan. Får notiser om det hela tiden. Och alla satans notiser om vilka som finns på snappen och vänförslag. Det bara haglar över mej. Men tar jag bort notiser så kommer det inte några notiser om när jag får meddelande från vänner heller. Jag hatar snappchat. Borde aldrig ha skaffat skiten
Har försökt men det funkar inte. Får vänförslag ändå den appen verkar vara gjord för att jävlas med mej. Inget fungerar som det skaVänförslag kan du iaf ta bort notiser för. Det gjorde jag alldeles nyligen.
Då får jag inga notiser om meddelanden och dom vill jag haStäng av notiserna till snapchat. Jag har inga notiser och tycker det är skönt att bestämma själv när jag vill gå in och titta där.
Konstigt, jag får inga vänförslag alls sedan jag ändrade.Har försökt men det funkar inte. Får vänförslag ändå den appen verkar vara gjord för att jävlas med mej. Inget fungerar som det ska
Jag vet inte vad det är för fel på det men inget fungerar som det ska. Den känner säkert av att jag är negativt inställd till den och vill ge igenKonstigt, jag får inga vänförslag alls sedan jag ändrade.
Jag har inga notiser ifrån någon app förutom messenger. Få reda på att jag fått nått får jag ju ändå genom att gå in på appen. Har inget behov av att veta något på sekunden.Då får jag inga notiser om meddelanden och dom vill jag ha
Jag går inte in på apparna om jag inte får nån notisJag har inga notiser ifrån någon app förutom messenger. Få reda på att jag fått nått får jag ju ändå genom att gå in på appen. Har inget behov av att veta något på sekunden.
Är så jäkla skönt att slippa!
I klass med att köpa parfym som man luktat på flera gånger och även provat. Men när man väl har köpt parfymen så luktar den nått helt annat, nästan så man vill spy. Och i det/dom här fallet/fallen så var det rätt parfym/er.Skulle köpa en hudkräm, köpte en annan (dyrare) som jag trodde jag luktat på tidigare och tyckt luktade gott -det gjorde den inte
Har du kollat på inställningar, du bör kunna välja hur du föredrar att svara.Får ständigt orsak till att störa mig på min mobil.
ALDRIG mer ska jag ha en Xperia.
Jag klarar inte att ta upp den ur väskan lee fickan för att svara. Råkar jag nudda skärmen så försvinner samtalet och jag hittar det ingenstans. Den sänder tydligen ett meddelande att jag inte kan svara.
Det ä ohyggligt svårt att plocka upp en mobil utan att alls NUDDA nån del av skärmen
Kommer bli tvungen att köpa ett tjockt och otympligt fodral som man viker upp för att se skärmen. Ett fodral jag inte vill ha. Bara för att jag vill kunna svara även när mobilen inte ligger på bordet.
Tyvärr är den bara halvannat år gammal och fullt fungerande i alla andra avseenden.
Så jag kan ekonomiskt inte försvara att köpa en ny mobil.