Liten chokladkaka? Här bakas det bara stora chokladkakorAtt hallon och choklad är så gott och höstigt tillsammans. Kan liksom inte hålla mig från att göra en liten chokladkaka varje gång jag plockat hallon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Liten chokladkaka? Här bakas det bara stora chokladkakorAtt hallon och choklad är så gott och höstigt tillsammans. Kan liksom inte hålla mig från att göra en liten chokladkaka varje gång jag plockat hallon
Om jag vore i dina skor så skulle jag då skriva några nyckelord som speglar mina mest relevanta kompetenser och ha det som rubrik. (I mitt fall hade det t ex varit "design, analys och rapportering av undersökningar".) Att man är öppen för möjligheter säger ju ingenting om vilka möjligheter eller vad man kan, så risken är att någon som faktiskt behöver precis dig ändå råkar scrolla förbi.Det gick att skriva fritext.
Hade ju blivit jobbigt annars eftersom långt ifrån alla yrkestitlar finns i deras system. Det är en detalj jag inte gillar. Man kan inte heller skriva in den rätta titeln. Det går heller inte att skriva in alla kompetenser man har. Linkedin är gjord av kontorsfolk för kontorsfolk.
Bra idé.Om jag vore i dina skor så skulle jag då skriva några nyckelord som speglar mina mest relevanta kompetenser och ha det som rubrik. (I mitt fall hade det t ex varit "design, analys och rapportering av undersökningar".) Att man är öppen för möjligheter säger ju ingenting om vilka möjligheter eller vad man kan, så risken är att någon som faktiskt behöver precis dig ändå råkar scrolla förbi.
Du hör kanske lite sämre på vänster öra?
Du lyssnar uppenbarligen mer intensivt med vänster öra.
Hah! Inte ensam om dålig humor här ser jagDu hör kanske lite sämre på vänster öra?
Du hör kanske lite sämre på vänster öra?
Du lyssnar uppenbarligen mer intensivt med vänster öra.
Killgissar att de designat det så att du ska kunna fortsätta lyssna med ena luren medan du laddar den andra.
Nya Living Planet Report från WWF visar att planetens biologiska mångfald befinner sig i ett akut nödläge. Sedan 1970 har populationerna av vilda ryggradsdjur – däggdjur, fiskar, fåglar, groddjur och kräldjur – minskat med i genomsnitt mer än två tredjedelar, 69 procent.
Sötvattenlevande djur som fiskar och groddjur har drabbats hårdast, med en genomsnittlig minskning på 83 procent.
Det syns skillnader i trenderna mellan olika regioner, där de största nedgångarna sker i tropiska områden. I Syd- och Mellanamerika har populationerna av vilda ryggradsdjur på knappt 50 år minskat med dramatiska 94 procent.
FOLKDOMSTOLEN
Skulle det inte vara så skrämmande att dessa människor får gå lösa bland annat folk så skulle jag mest tycka att det var en tomtig grupp