Heter det inte "available for new positions" /"looking for new opportunities" på LinkedIn-språkStör mig på att Linkedin är så jävla yxigt. Det går inte att ange att man är arbetslös.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heter det inte "available for new positions" /"looking for new opportunities" på LinkedIn-språkStör mig på att Linkedin är så jävla yxigt. Det går inte att ange att man är arbetslös.
Menar du.i delen som är som ett CV? Där räcker det i sådana fall med att det senaste jobbet har ett slutdatum angivet, så förstår läsaren att du inte har någon pågående anställning.Stör mig på att Linkedin är så jävla yxigt. Det går inte att ange att man är arbetslös.
På svenska heter det att man är öppen för nya möjligheter. Typ så. Och så fyller man i vad man söker för jobb, men det går inte att välja rätt titlar. Det går heller inte att ta bort infon om det senaste jobbet jag haft. Jobbar ju inte kvar, men det ser ut så.Heter det inte "available for new positions" /"looking for new opportunities" på LinkedIn-språk
Hittade cv efter många om och men. Men tycker ändå det är knepigt när det står en titel jag inte längre har under mitt namn.Menar du.i delen som är som ett CV? Där räcker det i sådana fall med att det senaste jobbet har ett slutdatum angivet, så förstår läsaren att du inte har någon pågående anställning.
Om du menar din "rubrik" så ska den också gå att byta ut. "Redigera intro" heter det i appen. Jag kom dit genom att klicka på en pennsymbol nära toppen av min profil.Hittade cv efter många om och men. Men tycker ändå det är knepigt när det står en titel jag inte längre har under mitt namn.
Det går inte att radera rubriken där. Den är obligatorisk.Om du menar din "rubrik" så ska den också gå att byta ut. "Redigera intro" heter det i appen. Jag kom dit genom att klicka på en pennsymbol nära toppen av min profil.
Ändrade rubriken till Öppen för nya möjligheter.Det går inte att radera rubriken där. Den är obligatorisk.
Bra att det gick! Går det att skriva fritext, eller fick du välja mellan fasta alternativ?Ändrade rubriken till Öppen för nya möjligheter.
Är godis då!Jag är godissugen.
Jag rekommenderar guldband. Lite piffigare och som extra bonus retar det gallfeber på särbon.Tänkte inte på det..
Vidhåller dock att även utseendet förbättras om jag kan få den att lysa, och försämras om jag är tvungen att tillgripa silvertejp och balsnöre för upphängningen.
Någon, inga namn, åkte och köpte lite godis och chips samt vin.Är godis då!
Helt rätt!Någon, inga namn, åkte och köpte lite godis och chips samt vin.
Nu sitter jag i soffan med ett vinglas och äter chips med hundarna.
Ja precis men vadå vi vill fortsätta med 3 poler åka utomlands 5 ggr i kvarten...Stör mig på folk som ojar sig över ekonomin men samtidigt prioriterar galna och onödiga saker.
Det gick att skriva fritext.Bra att det gick! Går det att skriva fritext, eller fick du välja mellan fasta alternativ?