Fy vilka små svinDet värsta var när ungar på en skola jag städade fick för sig att bajsa i sanitetspåsarna och handfatet. Fy fan var arg jag var då!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy vilka små svinDet värsta var när ungar på en skola jag städade fick för sig att bajsa i sanitetspåsarna och handfatet. Fy fan var arg jag var då!
Tydligen minskar urinen på fel ställe om det finns något att sikta på nere i toalettstolen. Jag läste om en toalett där det fanns en rita fluga nere i skålen och då lyckades de flesta kissa "rätt". på jobbet har jag ibland lekt med tanken att ta en vattenfast tuschpenna och rita på porslinet.Lämna en fet påminnelseskylt. Det gjorde vi när jag städade på en fabrik. På ena avdelningen så var det fruktansvärt grisigt på herr-toan. Vi tröttna på att torka piss. Det var tydligen en manlig rättighet att stå och pinka även om man inte kunde träffa rätt. Många kränkta män där en stund, men det blev mycket bättre sen.
Minst sagt. De trodde att skolan skulle stänga pga sanitär olägenhet. Det enda som hände var att de hade en flyförbannad städerska som vaktade toaletterna som en hök efter det.Fy vilka små svin
Utseendet framför allt, även om vissa som känner hundarna har en favorit de med.
Alltså, min ena hund är kanske en mer uppenbar skönhet, men jag tycker min andra är lika vacker på sitt sätt.
Jag vet att detta är en lite tramsig och irrationell och småaktig och kontrollerande sida av mig, men jag tar illa upp till slut eftersom enskilda kommentar för en person blir ett tydligt mönster för oss. Jag tror också att det gör att folk ger den ena hunden mer uppmärksamhet, mer vänlighet, mer klappar etc. (Vilket såklart inte måste men kan upplevas positivt av hunden.) Och jag vet ju att min andra hund förtjänar det lika mycket.
Det blir liksom svårt att glädjas åt den uppmärksamhet första hunden får.
Ja men exakt så!Jag fattar precis hur du menar! Har alltid stört mig när någon bara kommenterar en av mina hästar med att den är fin eller speciell. Alla borde tycka att alla mina tre hästar är fantastiska (för det ÄR de ju, var och en för den just han är!)
Vet precis hur det är. Har en som jobbar måndag/tisdag. Skulle nästan kunna erbjuda mig jobba helgen om det gick istället för att slippa. Imorse gapade det om en inhyrd som kom ombytt till jobbet. Vederbörande skulle visa hen omklädningsrummet för att hen skulle hänga jackan. Fast vi har två klädhängare jag trodde man hängde jackor där men tydligen inte.Har en kollega som verkligen ger mig klåda och andnöd, det räcker med att han är här samtidigt som mig som jag irriterar mig. Det är sammantaget en massa småsaker som kryper under skinnet på mig.
Jag känner igen mig. Något jag märkt är att samma egenskaper är väldigt fördelaktiga i andra sammanhang och situationer, så jag försöker ha överseende med min hjärnaJag stör mig på att jag tar åt mig och ältar saker som jag borde släppa - släpp och gå vidare, hur svårt kan det va?!
Dumma hjärna
Du ska ju bara köpa saker på utseende, inte sådant trivialt som funktion...Att sidor som säljer taklampor inte anger saker som hur lång sladd den har, om den är dimbar, om den är höj- och sänkbar eller hur den är tänkt att monteras.
Hur den ser ut framgår ju av bilden, men jag vill veta om jag kan få upp den i taket utan att behöva ta hem snickare och elektriker..