Ibland känns det verkligen som att samhället straffar en för att man har valt/inte kunnat skaffa barn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland känns det verkligen som att samhället straffar en för att man har valt/inte kunnat skaffa barn.
Alla där det finns lövträd Sen är det inte jättedramatiskt, mest störigt att sitta på en vagn som måste vänta för att den före står och slirar. Jag tycker dock de är duktiga på att städa undan löven så att det blir mindre påverkan.Men oj! Så läskigt!
Åker spårvagn så gott som varje dag sedan åtta år och har som tur var sluppit det. Vilken linje är drabbad?
Håller med.Ångest. Sjukt störigt, onödigt och otrevligt.
Har du högt bolån? Vårt halva går ut i mars. Men det är bara på 200 000 och vi amortera 1500/ månad så det sjunker. Tyvärr går värdering ut då med och tanken är att fixa fönster då..Min bindningstid på bolånet går ut i morgon
Ingen större fara, bara att vända upp och ner på det och låta torka.råkade hälla en skvätt vatten i mitt tangentbord
Strax under 900 k... kunde varit värre men det hade varit skönt att inte vara ensam ansvarig för det är typ 25% som löper ut nu och resten i mars här med. Precis när det ska ha blivit som dyrastHar du högt bolån? Vårt halva går ut i mars. Men det är bara på 200 000 och vi amortera 1500/ månad så det sjunker. Tyvärr går värdering ut då med och tanken är att fixa fönster då..