Störiga saker vi stör oss på, del 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men oj! Så läskigt!
Åker spårvagn så gott som varje dag sedan åtta år och har som tur var sluppit det. Vilken linje är drabbad?
Alla där det finns lövträd 🤣 Sen är det inte jättedramatiskt, mest störigt att sitta på en vagn som måste vänta för att den före står och slirar. Jag tycker dock de är duktiga på att städa undan löven så att det blir mindre påverkan.

Tex Sannabacken är ökänd för det men det finns lite andra ställen som är drabbade med. All spårbunden trafik kan råka ut för det
 
Migrän som liksom ligger och pyser sen igår, samtidigt som jag har en massa viktiga saker att göra och stora beslut att ta. Det värsta är att jag har viktiga telefonsamtal och energin det tar för att bara låtsas som att jag är normal gör att jag knappt kommer ihåg vad som sägs, och ändå märks det att något är fel. Borde ringa en sista person men jag vetefan om jag orkar.
 
Bakade morotsfrallor tidigare idag efter nytt recept och hade för lite mjöl i så degen blev nog lite för lös. Jäste som om det var OS i jäsning och blev jättefrallor. Gjorde 12 st ist för 10 och hade dem i ugnen 8 min extra. Är ändå tveksamt om de är klara.

Nu proväter jag en till kaffet men kan inte bestämma mig för om det är värt att lägga dem i frysen eller om jag borde göra nya efter mitt vanlig recept.
 
Har du högt bolån? Vårt halva går ut i mars. Men det är bara på 200 000 och vi amortera 1500/ månad så det sjunker. Tyvärr går värdering ut då med och tanken är att fixa fönster då..
Strax under 900 k... kunde varit värre men det hade varit skönt att inte vara ensam ansvarig för det :laugh: är typ 25% som löper ut nu och resten i mars här med. Precis när det ska ha blivit som dyrast 😬
 
Stör mig på folk som svarar ”men googla då” när man frågar en sak.
Om jag hade velat googla hade jag inte ens frågat. 🤦🏻
Sen brukar inte google va så bra på att svara när man har följdfrågor. 🙄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 248
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
559
· Visningar
28 014
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 701
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 267
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp