Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, eller kändisen som sa att hen numera måste jämföra priser hos taxibolagen.Radiointervjuer med folk som känner av prishöjningarna. Föräldraledig som "absolut känner av det" för när man äter lunch ute har ju priset höjts.
Ja. Jo.
Suck.
Det var en annan som skulle stänga av uppvärmningen till poolen.Ja, eller kändisen som sa att hen numera måste jämföra priser hos taxibolagen.
Fick en mindre chock när jag skulle betala för en mindre enkel bakelse och en Chai Latte totalt över 90 krRadiointervjuer med folk som känner av prishöjningarna. Föräldraledig som "absolut känner av det" för när man äter lunch ute har ju priset höjts.
Ja. Jo.
Suck.
Grejen är att här verkar det vara standard med 1 present från jobbet + en insamling bland närmast sörjande höll jag på att säga :P Dock blir det ganska många närmast sörjande när vi är en ganska liten arbetsplats.. Det plus ganska hög personalomsättning gör att det blir ganska mycket skramlande överallt.Vi hade en fast summa man betalade varje år. Men det var ju helt sjukt med hur många (som man inte ens kände) det var, så vi slutade och varje avdelning/team tog i fortsättningen ansvar för sina egna uppvaktaden.
Hos oss får du inget om du säger upp dig. Utan det är typ jämn födelsedag och pensionGrejen är att här verkar det vara standard med 1 present från jobbet + en insamling bland närmast sörjande höll jag på att säga :P Dock blir det ganska många närmast sörjande när vi är en ganska liten arbetsplats.. Det plus ganska hög personalomsättning gör att det blir ganska mycket skramlande överallt.
Förr gav jag till varenda insamling på jobbet men sedan många år ger jag enbart till de närmsta kollegorna, Kalle som skymtar förbi i korridoren struntar jag i men kollegan som bytt avdelning och som jag jobbat ihop med många år bidrar jag till. Jag har frånsagt mig ev firanden på jobbet så jag slipper insamlingar och firanden för min skull.Vi hade en fast summa man betalade varje år. Men det var ju helt sjukt med hur många (som man inte ens kände) det var, så vi slutade och varje avdelning/team tog i fortsättningen ansvar för sina egna uppvaktaden.
Uppskattar min nuvarande arbetsplats faktiskt där varje avdelningschef ansvarar för att ordna firande och ev present för sånt som går på företagets räkning, inget övrigt skramlande. Hatade det på mitt gamla jobb när det kändes mer som en popularitetstävling om vem som kände flest och fick mest presenter typ.Tusen insamlingar till folk som slutar, fyller jämt osv på jobbet. Glömmer hälften känns det som! Hade gärna swishat typ 500:- till en central pott som får räcka tills jag slutar!
Uppskattar min nuvarande arbetsplats faktiskt där varje avdelningschef ansvarar för att ordna firande och ev present för sånt som går på företagets räkning, inget övrigt skramlande. Hatade det på mitt gamla jobb när det kändes mer som en popularitetstävling om vem som kände flest och fick mest presenter typ.
Det ser så roligt ut när de gör såJag får spel!!! Dammsugat och torkat golvet igår, så himla nöjd. Katten väcker mig tidigt genom att dra sin bajsiga röv över golvet
Jag får spel!!! Dammsugat och torkat golvet igår, så himla nöjd. Katten väcker mig tidigt genom att dra sin bajsiga röv över golvet
Kunde hon inte varit rolig innan jag fick till perfekt glans på parketten? Hmm?Det är kul med djur
Men nu blev det väl en fin brunbetsad ton istället?Kunde hon inte varit rolig innan jag fick till perfekt glans på parketten? Hmm?
Kunde hon inte varit rolig innan jag fick till perfekt glans på parketten? Hmm?
Parketten hade ju inte det rätta glidet före, fattar du välKunde hon inte varit rolig innan jag fick till perfekt glans på parketten? Hmm?
Jag får ont i armen och en ömmande böld i armhålan.Att jag blir sjuk / får biverkningar efter Covid vaccinationerna. Hade tänkt att jag skulle klara mig denna gång med tji fick jag.