Och VARFÖR översätts kung Karl-Gustavs namn på finska. Varför? Jag blir så orimligt provocerad.
Kaarle-Kustaa. Why.
Jag vet något kung Carl Gustaf skulle störa sig på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och VARFÖR översätts kung Karl-Gustavs namn på finska. Varför? Jag blir så orimligt provocerad.
Kaarle-Kustaa. Why.
Carl, chmarl. Vi är tydligen inte så noga med namn här i Finland!Jag vet något kung Carl Gustaf skulle störa sig på
Stoltheten i behåll jag tar en kniv direktSånt här:
Visa bifogad fil 100762
Är det överhuvudtaget någon som någonsin lyckas öppna sådana här förpackningar med tålamodet och stoltheten i behåll?
Carl, chmarl. Vi är tydligen inte så noga med namn här i Finland!
Fusk!Stoltheten i behåll jag tar en kniv direkt
Det hände med vår Audi också. Fick då till oss att det är löv eller annat som hamnat nedanför vindrutan och täppt till nåt. Skulle visst vara ett vanligt problem med märket och några därtill.. Kanske är det samma på dinDet har på något sätt regnat i i min bil har tyckt att det luktat lite konstigt men har förutsatt att det spillts något i någon av flergångskassarna som ligger på golvet i baksätet. Lyfte bort dom idag och tänkte sanera och hittar då ett par cm vatten på golvet under mattan ingen aning vad det kommer ifrån heller…
Vet inte hur du bor men för min särbo visade det sig att ventilationssystemet i huset hade någonting för sig 02 varje natt. Han vaknade alltid då, men visste inte vad det berodde på. Kan det finns något som är tidsinställt till då?Varför vaknar jag "alltid" vid 03 på natten?!
Det hände typ två gånger i min Volvo v50!! Då var nått rör till för kondensvatten till AC trasigt och det var flod under sätet bak. Fick laga och sen ställa in värmefläkt för att blåsa torrt.Det har på något sätt regnat i i min bil har tyckt att det luktat lite konstigt men har förutsatt att det spillts något i någon av flergångskassarna som ligger på golvet i baksätet. Lyfte bort dom idag och tänkte sanera och hittar då ett par cm vatten på golvet under mattan ingen aning vad det kommer ifrån heller…
Nej, det tror jag inte. Jag har bott i mitt hus sedan -05 och det här beror nog mer på oro.Vet inte hur du bor men för min särbo visade det sig att ventilationssystemet i huset hade någonting för sig 02 varje natt. Han vaknade alltid då, men visste inte vad det berodde på. Kan det finns något som är tidsinställt till då?
Jag hade hemsk muskelvärk, feber och huvudvärk och trötthet i ca 1,5 dygn efter vaccination. Dos 3 och 4. Dos 1 och 2 gick bra.Att jag blir sjuk / får biverkningar efter Covid vaccinationerna. Hade tänkt att jag skulle klara mig denna gång med tji fick jag.
Vi hade en fast summa man betalade varje år. Men det var ju helt sjukt med hur många (som man inte ens kände) det var, så vi slutade och varje avdelning/team tog i fortsättningen ansvar för sina egna uppvaktaden.Tusen insamlingar till folk som slutar, fyller jämt osv på jobbet. Glömmer hälften känns det som! Hade gärna swishat typ 500:- till en central pott som får räcka tills jag slutar!