Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Närmare 30 grader. Framförallt så tål jag inte sol och värme och såna här grader kan jag inte trotsa utan rejäla konsekvenser.Hur varmt har ni söderöver? Ni som stör er på värmen.
Södra norrlandskusten levererar sol och mellan 22-25 grader = helt perfekt
30 drygtHur varmt har ni söderöver? Ni som stör er på värmen.
Södra norrlandskusten levererar sol och mellan 22-25 grader = helt perfekt
Men samma här..! Iallafall när jag är ledig när jag jobbar natt och måste sova på dagen får det ju mer än gärna regnaNu tänker jag gå emot strömmen.. Jag ÄLSKAR värmen som varit de här dagarna och stör mig på att sommaren typ är slut, så man vet att även värmen är det snart
Det ska du visst det!Stör mig på mig själv. När det här är över ska jag inte ett skriva ett enda ord om min hälsa.
På tal om SD... Pratade med mamma i går och hon saSjukt störande att jag tog mig tid att läsa igenom SDs hemsida. Jag blev så provocerad att sambon lämnade rummet för sin egen säkerhets skull
Gulle.Det ska du visst det!
Jag tror att det är bra att ventilera och vräka ur sig såna här saker. Du har all rätt i världen att skriva om precis hur du mår.
Dessutom tror jag att det är väldigt många här inne som bryr sig om din hälsa och uppskattar dina uppdateringar.
Sånt kan jag störa mig på också.Vägarbeten på tomgång.
T ex beläggningsarbetena på E6 söder om Göteborg mellan Åsa och... tja, nästan Varberg. Sett till kalendertid sedan arbetet började för 4-5 månader sedan har det arbetats aktivt kanske 10-15% av tiden. Övrig tid har entreprenörerna väl varit på andra jobb, haft semester eller nåt annat. Medan hastighetssänkningar mm kvarstår dygnet runt, för framkomlighetsstörningarna kostar ju inte projektet någonting.