Störiga saker vi stör oss på, del 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gillar personalen här på avdelningen, de är fantastiska. Men nu dök det upp en ung alfahanne som kändes märklig.

Han doftade starkt av parfym och trodde inte på mig när jag sa att jag gjort som alla andra mornar, jag hade vägt mig. Försökte insistera på att bära in en våg och väga mig(tack, jag kan gå själv). Fick känslan av att han trodde mig dum i huvudet. Gillar inte att inte bli trodd och bli ifrågasatt.
Morr.
 
Stör mig på mig själv. När det här är över ska jag inte ett skriva ett enda ord om min hälsa. :meh:
Det ska du visst det!
Jag tror att det är bra att ventilera och vräka ur sig såna här saker. Du har all rätt i världen att skriva om precis hur du mår.
Dessutom tror jag att det är väldigt många här inne som bryr sig om din hälsa och uppskattar dina uppdateringar. ❤️
 
Sjukt störande att jag tog mig tid att läsa igenom SDs hemsida. Jag blev så provocerad att sambon lämnade rummet för sin egen säkerhets skull 🙄
På tal om SD... Pratade med mamma i går och hon sa
"Ja jag hörde SD, de har ju ändå ovanligt mycket vettigt att säga den här gången faktiskt, så jag vet inte på vad jag ska rösta" och jag bara "GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vet du inte vad du ska rösta på så för fan inte på SD!!!".

Mamma har alltid utom en gång, röstat på S, så jag sa åt henne att göra som hon brukar istället för att grubbla så mycket! :rofl:
 
Vägarbeten på tomgång.
T ex beläggningsarbetena på E6 söder om Göteborg mellan Åsa och... tja, nästan Varberg. Sett till kalendertid sedan arbetet började för 4-5 månader sedan har det arbetats aktivt kanske 10-15% av tiden. Övrig tid har entreprenörerna väl varit på andra jobb, haft semester eller nåt annat. Medan hastighetssänkningar mm kvarstår dygnet runt, för framkomlighetsstörningarna kostar ju inte projektet någonting. 😒
 
Vägarbeten på tomgång.
T ex beläggningsarbetena på E6 söder om Göteborg mellan Åsa och... tja, nästan Varberg. Sett till kalendertid sedan arbetet började för 4-5 månader sedan har det arbetats aktivt kanske 10-15% av tiden. Övrig tid har entreprenörerna väl varit på andra jobb, haft semester eller nåt annat. Medan hastighetssänkningar mm kvarstår dygnet runt, för framkomlighetsstörningarna kostar ju inte projektet någonting. 😒
Sånt kan jag störa mig på också.
Det värsta tycker jag är när skyltarna är kvar men det inte ens är något synligt vägarbete, det är tyvärr sådant som gör att många tappar respekten för vägarbetsskyltar (för det brukar ändå inte va nån där). Det är inte bra.

Vet jag reagerade på det vägarbetet du nämner i somras när vi åkte där, då var det i princip färdigt i norrgående riktning, asfaltering klar bara linjer som saknades men nedsatt hastighet. Vet inte om det är något nytt men så har det inte varit på andra vägar, då är de vägens hastighet när de asfalterat klart.
Men sen händer det ju klart rätt mycket som jag inte hänger med på, så det kan ju va något sådant. 🙈
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 276
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
27 28 29
Svar
565
· Visningar
28 371
Senast: Catsu
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 708
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 346
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp