Störiga saker vi stör oss på, del 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gillar personalen här på avdelningen, de är fantastiska. Men nu dök det upp en ung alfahanne som kändes märklig.

Han doftade starkt av parfym och trodde inte på mig när jag sa att jag gjort som alla andra mornar, jag hade vägt mig. Försökte insistera på att bära in en våg och väga mig(tack, jag kan gå själv). Fick känslan av att han trodde mig dum i huvudet. Gillar inte att inte bli trodd och bli ifrågasatt.
Morr.
Samma kille kom in nu på morgonen med en våg under armen och ville väga mig. Berättade att det var gjort och vikten rapporterad till sjuksköterska. Då FÖRESLÅR han en vikt :eek::rage:
Men kom igen
 
Medicinförpackning. En liten papplåda av ngn storlek. Det finns alltid en bipacksedel inuti. Vsrje gång förpackningen jag öppnar förpackningen så gör jag det i änden med packsedeln istället för i änden med själva medikamenten. Sjukt störigt.
Varför tar jag inte bort och slänger packsedeln så är problemet ur världen
Känner igen! Jag vill alltid ha kvar bipacksedeln. Men drar ur den och sätter tillbaka den på ena sidan av tabletterna.
 
Sista två semesterveckorna (=ej störigt!) börjar med 30 graders värme idag och i morgon, så många större och mindre projekt som jag hade kunnat göra nu och samtidigt står jag inte ut med att hålla på och jobba utomhus i full sol och över 25 grader. :( Trösten är a) att det ser bra ut från tisdag igen och b) att det ändå är obligatorisk tv-eftermiddag idag med finalhoppningen från Herning. :) Samt c) att sommargäster håller på att ge sig av och att stranden framöver är mer behagligt öde för en massa ljuvliga kvällsbad. (Meh! Nu har jag snart argumenterat mig över till positiva tråden? Det är ju störigt i sig! :mad:)
 
Stör mig på att vi ÄNTLIGEN har bra väder och jag är ruskigt sliten + måste se hoppning så kan inte vara ute och njuta. :meh:
Igår hade vi fantastiska 12 grader och regn större delen av dagen, det blev lite bättre till kvällen då det var dags för den stora årliga krocketturneringen. Ikväll får man gå stora rundan runt ägorna och leta trasiga krocketklubbor (dåliga förlorare.. :angel:) , övergivna glas och allt möjligt spännande som man kan komma att snubbla över. :laugh:
 
Stör mig på att telefonen gick bananas i går och låste sig, vilket innebar att vi var tvungna att göra en total omställning. I dag insåg jag att BankId inte går att aktivera på nytt utan en sån där säkerhetsdosa. En dosa jag aldrig fått utav banken, så nu måste jag hinna till banken i morgon och hämta en och de har bara öppet 9.30-15 :meh: Störigt!
 
Stör mig på att telefonen gick bananas i går och låste sig, vilket innebar att vi var tvungna att göra en total omställning. I dag insåg jag att BankId inte går att aktivera på nytt utan en sån där säkerhetsdosa. En dosa jag aldrig fått utav banken, så nu måste jag hinna till banken i morgon och hämta en och de har bara öppet 9.30-15 :meh: Störigt!
DET var störigt! Sånt ska bara funka.
 
Vädret!
Min telefon påstår att det ska vara regn och 28 grader i morgon och regn och 28 grader på onsdag med det fina tillägget av ÅSKA då också.
Jag hoppas min telefon är en jävla lögnare alltså annars avlider nog jag!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 276
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
27 28 29
Svar
565
· Visningar
28 371
Senast: Catsu
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 708
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 346
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp