Stör mig på när mat som va helt ätbart slängs. Speciellt när mat är så dyrt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tills njuren börjar producera urin. Och det vet man inte. "Normalt" kommer man hem en vecka efter operation, men hallå, vi pratar om migHur länge ska du vara kvar på sjukhuset?
japp därför jag alltid har typ 2 i kylskåpet på jobbetJag stör mig på att båda burkarna inte är slut. Pepsi Max är ju liksom livets dryck och sådär
Jag börjar och avslutar min dag med Pepsi Max. Och håller mig flytande hela dagen med hjälp av det med.japp därför jag alltid har typ 2 i kylskåpet på jobbet
Nu är de båda uttömda och lagda för pant och jag väntar till klockan 9 för att knäcka en till frukosten Skyller på att jag dricker ju inte kaffe så då får jag dricka pepsi max istället ha ha
Jag vaknar runt 4-5 kissenödig sen lögn i h-vete att somna igen. Vill kunna sova ut på semestern, men icke.Borrandet i närheten som aldrig. tar. slut. Jag vill inte vakna 07 på min semester!!!
Ska man ta en ny stelkramp när man fyller 30 . Hade jag ingen aning om, det är passerat med många år.Har ont i armen efter TBE-vaccinationen igår.. Sen stör jag mig på att det är så mycket sprutor just nu. Först alla covid-vaccinationer, mina vanliga B12-sprutor, järn, TBE som ska fyllas på ett par gånger och eftersom jag fyllt 30 är det tydligen dags för stelkramp också. Orkar inte springa så mycket till VC/vaccinationsställen
Det beror på. De sa att om man varit med om en olycka eller så kan man ha fått en spruta redan innan det intervallet, men jag som inte fått någon sedan grunddosen ska ta en. Man får grunden vid ungefär 10 års ålder och ska fylla på efter 20 år.Ska man ta en ny stelkramp när man fyller 30 . Hade jag ingen aning om, det är passerat med många år.
Alla, eller mer specifikt? Jag gillar tex Newtons tredje lag, men termodynamikens andra huvudsats kan ju kännas lite deprimerande på lång sikt...Fysikens lagar.
Och när jag ville fylla på booster utan olycka tittade de på mig. Tydligen brukar man inte göra det utan nått hänt.Det beror på. De sa att om man varit med om en olycka eller så kan man ha fått en spruta redan innan det intervallet, men jag som inte fått någon sedan grunddosen ska ta en. Man får grunden vid ungefär 10 års ålder och ska fylla på efter 20 år.
Det beror på. De sa att om man varit med om en olycka eller så kan man ha fått en spruta redan innan det intervallet, men jag som inte fått någon sedan grunddosen ska ta en. Man får grunden vid ungefär 10 års ålder och ska fylla på efter 20 år.
vilket underbart nördigt svar!Alla, eller mer specifikt? Jag gillar tex Newtons tredje lag, men termodynamikens andra huvudsats kan ju kännas lite deprimerande på lång sikt...
Och när jag ville fylla på booster utan olycka tittade de på mig. Tydligen brukar man inte göra det utan nått hänt.
Jag har hört det från flera håll, men just igår var det privat byrå eftersom det var där jag tog min TBE-spruta. Det jag gissar är att ni båda kommer ifrågasätta det pga privat som vill sälja mig saker, men med tanke på hur jag lever mitt liv så är både TBE och stelkramp något jag vill ha påfyllt.Var det VC eller en privat vaccinationsbyrå som sa det?
Daim, har inte fyllt på min på 30 år.Det beror på. De sa att om man varit med om en olycka eller så kan man ha fått en spruta redan innan det intervallet, men jag som inte fått någon sedan grunddosen ska ta en. Man får grunden vid ungefär 10 års ålder och ska fylla på efter 20 år.
Jag har hört det från flera håll, men just igår var det privat byrå eftersom det var där jag tog min TBE-spruta. Det jag gissar är att ni båda kommer ifrågasätta det pga privat som vill sälja mig saker, men med tanke på hur jag lever mitt liv så är både TBE och stelkramp något jag vill ha påfyllt.