@athena_arabians det löste sigStör mig på att jag inte är hungrigare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@athena_arabians det löste sigStör mig på att jag inte är hungrigare
Jag ville själv fylla på stelkramp innan olycka. Det här var en av doktor.se vc så privat de med. Frågan kom upp när jag skulle fýlla i papper till dotterns 4h läger. Jag kollade intervall och började fundera själv.Jag har hört det från flera håll, men just igår var det privat byrå eftersom det var där jag tog min TBE-spruta. Det jag gissar är att ni båda kommer ifrågasätta det pga privat som vill sälja mig saker, men med tanke på hur jag lever mitt liv så är både TBE och stelkramp något jag vill ha påfyllt.
Längtar efter värme... +17. Haft +6,5 grader inatt...Äckelvärme, torka och inget som helst regn i sikte.
Skjut inte med vattenpistol baraOkej denhär tar priset för störigaste grejen idag!!
Vet inte om jag är lågbegåvad eller vad som är fel, men det var INTE så bara att få i kontakten här idag!!
Drog ur tv pga åska för ett par dagar sen och det brukar inte vara nått större projekt att sätta i kontakten igen men idag tog det säkert 5 minuter!
Vet att jag krånglat som sjutton med något annat uttag hemma förut, men inte dehär, brukar gå bra att bara skjuta undan.
Nu är kontakten istoppad och överväger om det är värt risken att aldrig mer dra ur den.
Visa bifogad fil 96818
Jag skulle med glädje byta!Längtar efter värme... +17. Haft +6,5 grader inatt...
Skjut inte med vattenpistol bara
Står på 1177 att man rekommenderas att fylla på med påfyllnadsdos var tjugonde årJa, att ett företag som lever på att utföra vaccinationer hellre vill att man tar sprutan nu än vid senare tillfälle är naturligt.
Det betyder dock inte att det är dumt att vaccinera sig (har själv också tagit mot TBE pga rör mig mycket i fästingrikt område på somrarna), jag ville mest veta källan eftersom jag själv inte hört det och inte har fyllt på stelkrampen.
Kunde heller inte somna, va dötrött så gick å la mig strax innan 22, men kändes som jag vände och vred på mig utan succé.Jag kan inte somna. Vill somna pga borrandet som troligen börjar 07 imorgon i vanlig ordning.
Kunde heller inte somna, va dötrött så gick å la mig strax innan 22, men kändes som jag vände och vred på mig utan succé.
Enligt appen ska jag ha somnat runt 23:45 och sen vaknade jag 4 gick på toan och kunde knappt somna om.
Hur gick det för dig?
Så himla störigt, det är inte ovanligt att gamla uttag med slitna petskydd kärvar på det viset. Snabbt och lätt att byta uttag men det kräver förstås en insats av elektriker.Okej denhär tar priset för störigaste grejen idag!!
Vet inte om jag är lågbegåvad eller vad som är fel, men det var INTE så bara att få i kontakten här idag!!
Drog ur tv pga åska för ett par dagar sen och det brukar inte vara nått större projekt att sätta i kontakten igen men idag tog det säkert 5 minuter!
Vet att jag krånglat som sjutton med något annat uttag hemma förut, men inte dehär, brukar gå bra att bara skjuta undan.
Nu är kontakten istoppad och överväger om det är värt risken att aldrig mer dra ur den.
Visa bifogad fil 96818