Störiga saker vi stör oss på, del 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på ljudboken jag lyssnar på. Den har en fantastisk grundhandling men istället för att fokusera på den är det bara massa kärleksdravel. Inte ens en intrig utan två personer som varit förälskade i varandra i hundra år och plötsligt vågar erkänna sin kärlek. Efter typ två veckor blir tjejen sur för att killen inte friar när hon fått för sig att göra det, när hon sen friar och han säger nej drar helvetet igång och både hon och en annan tjej skäller ut killen efter noter för att han inte vill gifta sig. HALLÅ KAN VI FOKUSERA PÅ DEN FÖRÄLDRALÖSA TIOÅRIGA POJKEN ISTÄLLET?!?!
 
Över 39 graders feber och ont i halsen på min sista semestervecka :cry:
20220726_091842.jpg
 
Just nu stör jag mig på att jag antagligen sträckt mig på något vänster. Är en muskel typ under skulderbladet som gör ont i vissa rörelser. Den gjorde ont för någon dag sedan och då tog jag det lugnt och den lugnade sig. Trodde den va på bättringsvägen men tada nu är den tillbaka i full styrka. Wooohoo eller inte…. 😑
 
Stör mig på att som vanligt när ungarna vill testa något nytt så är det eoner av tid tills det går att ordna/boka/stå i kö. Så istället hinner dom tröttna och slappa till
 
Just nu stör jag mig på att jag antagligen sträckt mig på något vänster. Är en muskel typ under skulderbladet som gör ont i vissa rörelser. Den gjorde ont för någon dag sedan och då tog jag det lugnt och den lugnade sig. Trodde den va på bättringsvägen men tada nu är den tillbaka i full styrka. Wooohoo eller inte…. 😑
Prova att sätta dig på en stol och ta tag i vänster stolsben med höger arm och tvärtom. Sitt ordentligt på båda sittbenen. Då kommer man åt de där rackarns småmusklerna under och mellan skulderbladen 😁. Jag blir ofta stel och får muskelknutar precis där...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 304
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
27 28 29
Svar
578
· Visningar
29 256
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 737
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 357
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp