Det var jag. Förlåt..
Jag känner mig också lite skyldig....Jag tog lite också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var jag. Förlåt..
Jag känner mig också lite skyldig....Jag tog lite också
Det var jag. Förlåt..
Jag tog lite också
Men jag kan väl få nåt härJag känner mig också lite skyldig....
Blev så för mig med.. glöm inte att sjukskriva dig!! Å krya såklart!Över 39 graders feber och ont i halsen på min sista semestervecka
Visa bifogad fil 96181
Kan skicka 20mm vi fick igår till dig? Men vet inte om det kommer komma fram. Va bara nån skum budfirma tillgänglig.Men jag kan väl få nåt här
Prova att sätta dig på en stol och ta tag i vänster stolsben med höger arm och tvärtom. Sitt ordentligt på båda sittbenen. Då kommer man åt de där rackarns småmusklerna under och mellan skulderbladen . Jag blir ofta stel och får muskelknutar precis där...Just nu stör jag mig på att jag antagligen sträckt mig på något vänster. Är en muskel typ under skulderbladet som gör ont i vissa rörelser. Den gjorde ont för någon dag sedan och då tog jag det lugnt och den lugnade sig. Trodde den va på bättringsvägen men tada nu är den tillbaka i full styrka. Wooohoo eller inte….
Japp. Inget internet på insidan.Ledsen att behöva berätta att du kommer vara tvungen att ha Buke-paus