Störiga saker vi stör oss på, del 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är ingen jävel som kommunicerar med mig! Jag behöver att folk kommunicerar med mig!
Det där är ju ett otyg. Är det folk som borde kommunicera med dig men låter bli, typ fryser ut dig? Eller är det mer att folk litet småtrist går in i familjebubbla såhär i semestertider och är allmänt osociala? Behöver du kvalitativa diskussioner eller nöjer du dig med fluffigt struntprat? 👋:)
 
Fan också
Är min första jobbdag efter semestern idag ska börja vid fyra
Får ett sms
”Det är två sjuka idag så om du vill får du börja tidigare”
Detta innebär att det kommer att vara fullständigt kaos eftersom vi verkligen inte kan vara två man kort men jag har ingen som helst lust att börja tidigare jag vill faktiskt inte börja alls :(
Tack för den mjukstarten
 
Det där är ju ett otyg. Är det folk som borde kommunicera med dig men låter bli, typ fryser ut dig? Eller är det mer att folk litet småtrist går in i familjebubbla såhär i semestertider och är allmänt osociala? Behöver du kvalitativa diskussioner eller nöjer du dig med fluffigt struntprat? 👋:)
Allting jobbrelaterad. Allt mellan folk jag försöker kommunicera med till folk som vet och har blivit informerade om att jag försöker få tag på dom.
 
Låter läskigt - är det säkert att du verkligen är okej?
Det var på handleden så när jag började må illa tänkte jag att de kanske är en spricka ändå. Men när jag tuppat av o kommit upp och det inte ens gör ont längre så känns det osannolikt? Mocka o greja utan problem, städade sadelkammaren o kravla runt på alla fyra.
Nu är det ett blåmärke som är lite ömt o svullet men full rörlighet utan smärta. Ramlade såklart på den armen också och slog i andra handleden med och det gör ungefär lika ont.
 
Migrän. Gårdagen ägnades åt migrän. Seg i dag.
Vi är tre denna veckan på jobbet, känns bra, förra veckan var stressig! Nästa vecka är vi bara två igen! :(
I affären gick en person rakt framför nosen på mig och ställde sig före mig i kassakön. På riktigt, liksom!? Inte helt ovanligt. Visst visar folk hänsyn för typen med blindpinne, men det är rätt många som också ser det som "ah, hon ser inte att jag gör...". Du, aphjärna, jag är inte blind, jag SÅG DIG nog! Rätt tröttsamt när det sker så tydligt, med en blick på mig till och med. En annan var på väg men backade när hon insåg att jag stod i kö.
 
The umbrella academy, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka den serien.
Har de hela tiden haft hela "ploten" klart för sig, är den bra.
Är det så att de vartefter hittat på den mer och mer komplicerade historien, då är jag inte lika imponerad.
 
Myggbett. På pekfingret.

IMG_20220728_002335.webp
 
Vi har lampor som går att styra med wifi. Eller rättare sagt gick. Vi bytte router och nu funkar det inte längre. Mycket störande.
 
The umbrella academy, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka den serien.
Har de hela tiden haft hela "ploten" klart för sig, är den bra.
Är det så att de vartefter hittat på den mer och mer komplicerade historien, då är jag inte lika imponerad.
Den är svår, bitar är bra annat är bara.......konstigt. Säsong två är inte mycket bättre
 
  • Gilla
Reactions: MCP
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 305
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
28 29 30
Svar
585
· Visningar
29 484
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 739
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 357
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp