Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är svår, bitar är bra annat är bara.......konstigt. Säsong två är inte mycket bättre
Helt rätt. Ska vi slå slå oss ihop å hyra en i något trevligt berg i Asien?När folk inte lyssnar på vad man säger så man är tvungen att upprepa det för 5:e gången. Och då blir de sura för att de planerat något annat där man ska vara involverad trots att jag inte har tid.
Nästa år hyr jag en stuga långt borta när jag har semester och kapar alla möjligheter att kontakta mig.
Hur stor ÄR din katt ?!?!Katten gav mig just en fläskläpp med skallen
Fast det är ändå lite kul att bli skallad av katten, det lär inte vara något som händer så ofta
Men alltså JA! Hur svårt kan det va att göra en knapp eller flik "byt wifi här" eller liknande?!Vi har lampor som går att styra med wifi. Eller rättare sagt gick. Vi bytte router och nu funkar det inte längre. Mycket störande.
Bli inte sjuk snarare.Stör mig på alla läkare jag måste ha kontakt med. De 2 på VC har naturligtvis semester, nu har dom tydligen hittat en hyrläkare den 8/8. Jag har alltså beställt medicin som är slut/strax slut. 1 läkare på MSJ och en Professor på Karolinska. Nya tillkommna är 1 läkare på neurologen och 1 på ortopeden.
Suck. Bli inte gammal/ äldre.