Jag har råkat tappa min Iphone ett par gånger, det har gått bra även om det inte är att rekommendera.Är det bara jag som inte törs använda telefon i badkaret?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har råkat tappa min Iphone ett par gånger, det har gått bra även om det inte är att rekommendera.Är det bara jag som inte törs använda telefon i badkaret?
Hm, ja brev och paket är ju skillnad på. Men jag har helt ärligt aldrig sett mer än postbilen (inte lantbrevbärare) och hen lägger i postlådan om det får plats och annars hamnar det hos ombudet. Är ju hemma mycket och det har aldrig gått mer än en bil och aldrig på "fel dag"... Men jag kanske blir överraskad denna gångJa, paketen går nog med en egen bil, och den går dit den behövs varje dag. Men om det kommer som brev kanske det är brevbäraren?
Det ska levereras även om det inte går plats om det är varubrev a. Då läggs det i en påse och hängs på lådan.Hm, ja brev och paket är ju skillnad på. Men jag har helt ärligt aldrig sett mer än postbilen (inte lantbrevbärare) och hen lägger i postlådan om det får plats och annars hamnar det hos ombudet. Är ju hemma mycket och det har aldrig gått mer än en bil och aldrig på "fel dag"... Men jag kanske blir överraskad denna gång
Jag backar, paketet kom nyss! Har nu lärt mig något nytt + blivit av med min störning.Hm, ja brev och paket är ju skillnad på. Men jag har helt ärligt aldrig sett mer än postbilen (inte lantbrevbärare) och hen lägger i postlådan om det får plats och annars hamnar det hos ombudet. Är ju hemma mycket och det har aldrig gått mer än en bil och aldrig på "fel dag"... Men jag kanske blir överraskad denna gång
Jag har tappat min en gång gick bra!Är det bara jag som inte törs använda telefon i badkaret?
Det var här nyss, kom tidigare än vad de varnade om och började redan inatt. Verkar som att det är lite veligt om vart det ska.Alltså - VART är regnet? De sa ju att det skulle komma idag! Jag känner mig snuvad
/ mvh ihoptorkatrussin
Kan du vara snäll och peka det i min riktning?Det var här nyss, kom tidigare än vad de varnade om och började redan inatt. Verkar som att det är lite veligt om vart det ska.
Ska jag göra, det är inte särskilt torrt här så du kan få det. Åskan medföljerKan du vara snäll och peka det i min riktning?
Är det bara jag som inte törs använda telefon i badkaret?
Jag har råkat tappa min Iphone ett par gånger, det har gått bra även om det inte är att rekommendera.
Äsch, det är inget att oroa sig för - mobiler har ju SIM-kortJag har tappat min en gång gick bra!
Det är här - jag skänker gärna bort det!Alltså - VART är regnet? De sa ju att det skulle komma idag! Jag känner mig snuvad
/ mvh ihoptorkatrussin
Det är här och jag behåller gärna det. Åskar följde med den kan jag skänka bort.Alltså - VART är regnet? De sa ju att det skulle komma idag! Jag känner mig snuvad
/ mvh ihoptorkatrussin
I stallet? Alla mina mystiska blåmärken och skrap härleder jag till stallet alternativt träning. Enda gångerna jag är tillräckligt fokuserad och fysiskt aktiv för att inte märka att jag gör mig illa. Eller så märker jag det men måste tvinga mig själv att hålla lugnet och glömmer det igen snabbt, tills jag ser det där massiva blåmärket eller vad det nu blev.På att jag verkar ha dragit i vänster armbåge i något, gör ju svinont
Har noll och intet minne av när detta skulle ha skett..