Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill skriva brev men har nån slags låsning i hjärnan. Det har hänt så mycket och om jag börjar skriva om det kommer jag inte orka skriva allt, så då blir inte breven sammanhängande.
Kanske får försöka undvika djupare saker och bara skriva korta brev.
:(
 
Stör mig på att ett mkt stort företag inte har betalat sitt faktura i tid. Summan är stor för mig som EF men en struntsumma för dom.
Märkligt att privatpersoner och mindre företag alltid noggrant betalar för sig och sällan ens låter det gå 30 dagar.
Märkligt men inte ovanligt beteende… riktigt störande!
 
Stör mig på att ett mkt stort företag inte har betalat sitt faktura i tid. Summan är stor för mig som EF men en struntsumma för dom.
Märkligt att privatpersoner och mindre företag alltid noggrant betalar för sig och sällan ens låter det gå 30 dagar.
Märkligt men inte ovanligt beteende… riktigt störande!

Det är extremt vanligt tyvärr. Exets bror jobbade på en översättningsbyrå och de som var värst med sena betalningar var Microsoft och liknande...
 
Stör mig på att ett mkt stort företag inte har betalat sitt faktura i tid. Summan är stor för mig som EF men en struntsumma för dom.
Märkligt att privatpersoner och mindre företag alltid noggrant betalar för sig och sällan ens låter det gå 30 dagar.
Märkligt men inte ovanligt beteende… riktigt störande!
Du har...bytt....avatar..... :eek: :eek: :nailbiting::nailbiting:
Men hur var det nu? Var det verkligen TILLÅTET att göra så.... :D ?!?!
 
Stör mig på att ett mkt stort företag inte har betalat sitt faktura i tid. Summan är stor för mig som EF men en struntsumma för dom.
Märkligt att privatpersoner och mindre företag alltid noggrant betalar för sig och sällan ens låter det gå 30 dagar.
Märkligt men inte ovanligt beteende… riktigt störande!
Du kan ju skicka fordran till kronofogden och lägga på kfm:s avgifter. :angel:
 
Du har...bytt....avatar..... :eek: :eek: :nailbiting::nailbiting:
Men hur var det nu? Var det verkligen TILLÅTET att göra så.... :D ?!?!

Du får acceptera att åren har sin gång osv ;)

(Syntolkning det är jag och min förfallna faktura på bilden)

28D89683-04FA-4331-A330-75B6DA71200D.webp
 
Jag blev så förvirrad!
Jag med!! Jag funderade på vad som var så hemskt med att sova dåligt på semestern. Jag tyckte mest synd om @Nahar
Förlåt :laugh:
Jag förklarar lite snabbt för dem som missade: En okänd användare skrev ett rent scaminlägg. @Marita73 rapporterade inlägget, inlägget togs bort men däremot stod Marita73:s inlägg kvar och det såg då ut som att det istället var inlägget från @Nahar som hade rapporterats.

Bonus för några seriösa likes på Marita73:s inlägg :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 233
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
27 698
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 694
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 337
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp