INTE OKEJ! Men visst, jag kan se mellan fingrarna av en enda anledning: Du heter inte Gunilla.
Är du säker på det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
INTE OKEJ! Men visst, jag kan se mellan fingrarna av en enda anledning: Du heter inte Gunilla.
Stör mig på att ett mkt stort företag inte har betalat sitt faktura i tid. Summan är stor för mig som EF men en struntsumma för dom.
Märkligt att privatpersoner och mindre företag alltid noggrant betalar för sig och sällan ens låter det gå 30 dagar.
Märkligt men inte ovanligt beteende… riktigt störande!
Du har...bytt....avatar.....Stör mig på att ett mkt stort företag inte har betalat sitt faktura i tid. Summan är stor för mig som EF men en struntsumma för dom.
Märkligt att privatpersoner och mindre företag alltid noggrant betalar för sig och sällan ens låter det gå 30 dagar.
Det är extremt vanligt tyvärr. Exets bror jobbade på en översättningsbyrå och de som var värst med sena betalningar var Microsoft och liknande...
Du kan ju skicka fordran till kronofogden och lägga på kfm:s avgifter.Stör mig på att ett mkt stort företag inte har betalat sitt faktura i tid. Summan är stor för mig som EF men en struntsumma för dom.
Du kan ju skicka fordran till kronofogden och lägga på kfm:s avgifter.
Du har...bytt....avatar.....
Men hur var det nu? Var det verkligen TILLÅTET att göra så.... ?!?!
Ojdå. Ja, du ser VERKLIGEN rätt bitter ut.... Skicka den till företaget så vågar de nog inte annat än att betala med omgående verkan....Du får acceptera att åren har sin gång osv
(Syntolkning det är jag och min förfallna faktura på bilden)
Visa bifogad fil 93407
Tänk om @cewe uppträder under falskt namn i chattgruppen Nu blir jag nojig på riktigt!Är du säker på det?
Hen valde i alla fall rätt tråd för ett sådant inlägg. Här är vi ju redan irriterade på allt möjligt så ett irritationsmoment mer eller mindre gör ju ingen skadaRapporterat inlägget ovan.
Jag blev så förvirrad!
Jag med!! Jag funderade på vad som var så hemskt med att sova dåligt på semestern. Jag tyckte mest synd om @NaharJag blev så förvirrad!
Jag blev så förvirrad!
FörlåtJag med!! Jag funderade på vad som var så hemskt med att sova dåligt på semestern. Jag tyckte mest synd om @Nahar
Allergisk ?Stör mig på att de alltid måste sätta på plåster efter provtagning och detta händer varje gång.
Visa bifogad fil 93420