Ja och?Ytterligare en Facebookbaserad störning:
"Idag skulle släkting fyllt många år. Hoppas du har det bra i himlen"
Jag brukar dela minnet av mamma, pappa och syrran när det kommer upp.
Det är ett sätt för mig att minnas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja och?Ytterligare en Facebookbaserad störning:
"Idag skulle släkting fyllt många år. Hoppas du har det bra i himlen"
Folk som. Bredvid den som smaskar. Lyssnar på SIN JÄVLA TELEFON MED HÖG VOLYM I KOLLEKTIVTRAFIKEN.Folk. Som. SMASKAR.
Eller kollar på TikTok med svinhög volym utan hörlurarFolk som. Bredvid den som smaskar. Lyssnar på SIN JÄVLA TELEFON MED HÖG VOLYM I KOLLEKTIVTRAFIKEN.
Behöver nog lunch...
En sak att dela ett minne, men att bara skriva "idag skulle du fyllt 123 år" tycker jag är löjligt. Mest för att det är en orimlig ålder.Ja och?
Härlig reklamplacering precis ovanför ditt inläggFolk. Som. SMASKAR.
Känns som att jag kopplar exakt allt som skrivs oavsett tråd till min lille Whippish men redan senast du skrev om dina mullbär ville han hälsa att vita mullbär är jättegodaAtt jag inte markerat vilka mullbärsträd som är vita eller svarta
Så otroligt oförskämt att häva ur sig det!Meningen "du skulle ju inte dö av att le lite". Nä, och du skulle ju inte dö av att hålla dina åsikter för dig själv. Mvh, kroniskt resting bitch face och knappast glad över att se dig nu.
Efter 34 år har jag lärt mig att man kan vara lika oförskämd tillbaka när folk inte kan bete sig, fast på ett mer classy vis (tänk Magdalena Ribbing-style). Man behöver inte vara trevlig alla gånger och släta över folks idioti.Så otroligt oförskämt att häva ur sig det!
Jag skrev sporadiska mess på facebok till min morbror flera år efter att han dött, och jag grattade min tanthund både ifjol och i år. Det kändes rätt och viktigt för mig, folk behöver ju varken gilla eller läsa.Ja och?
Killing with kindness och svart ironi är det bra att ha diplom i...Efter 34 år har jag lärt mig att man kan vara lika oförskämd tillbaka när folk inte kan bete sig, fast på ett mer classy vis (tänk Magdalena Ribbing-style). Man behöver inte vara trevlig alla gånger och släta över folks idioti.