Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på mig själv. Har först och främst upptäckt att jag tappat bort mina ganska nya trådlösa hörlurar. Ingen aning om var jag tappat dom. Sen KÖR JAG ÖVER min älskade felcosekatör med gräsklipparen. 😑😑😑😑 Den är knäckt och jag skulle tro att den inte går att rädda. 😑😑😑
 
Jag skulle behöva mina sko med det sitter en svärmare på skon och jag vill inte skrämma bort den.

image.webp
 
På att resebolaget bara sådär ändrar vår resa till flera dagar tidigare.. Dessutom utan att meddela sig (såg av en slump) och sen bara rycker på axlarna och tycker att dom kompenserat oss genom att erbjuda en motsvarande resa men annan dag fyra dagar tidigare :banghead:
Vill vi åka nånstans på ursprungligt datum får vi betala dagspris.
(Eller avboka med återbetalning)
Jag bokade för nästan ett år sen på kampanj, så det kan man ju rätt snabbt lista ut vad det skulle innebära i extra kostnader. Utöver då all logistik, ledigheter från jobb osv osv.
Får stressutslag av bara tanken på att behöva rodda om allt vad gäller häst, hund, djurvakter, bokade parkeringar osv :banghead:
 
Alla dessa diskussioner som uppstått på nätet gällande det här med nordiska barn, kompisar och mat (var det swedengate de kallade det?)

Jag blir så trött på att folk liksom inte bara kan äga situtionen och konstatera att det bara var så det helt enkelt var förut i de nordiska länderna. Istället är det en massa "hos oss får nog alla barn mat *hjärtaögon*", "nej vad hemskt, ingen ska behöva sitta på rummet medan andra äter *gråtemoji*" och "jag minns att det var så hos kompisar, men inte hos oss" o.s.v.

Känner att jag är lite luddig i vad jag vill få fram, men kort kan man väl säg att jag stör mig på folk på internet :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 237
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
27 727
Senast: Linta
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 698
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 339
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp